لزوم افزایش ظرفیت اسکان‌های موقت و مردمی در دهه آخر صفر

استاندار خراسان رضوی بر لزوم افزایش ظرفیت‌های اسکان موقت و مردمی به ویژه در مساجد برای میزبانی شایسته از زائران امام هشتم (ع) در دهه آخر صفر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، یعقوبعلی نظری؛ شامگاه سه‌شنبه (۶ شهریورماه) در جلسه ستاد خدمات سفر استان که با حضور روسای کمیته‌های این ستاد در محل دفتر استاندار برگزار شد اظهار کرد: یکی از نیازهای اصلی زایرین در تشرف به مشهد مقدس مساله اسکان است که براساس گزارشات ظرفیت مراکز اسکان رسمی پاسخگویی نیاز همه زائرین نبوده و باید مراکز اسکان موقت و اضطراری به صورت ویژه تری فعال شوند. 

وی با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت اسکان های غیررسمی و مردمی گفت: امسال نیز همانند سنوات قبل علاوه بر مراکز اسکان موقت شهرداری که با افزایش ظرفیت همراه شده، اسکان مردمی در مساجد و منازل هم با پویش‌های چون هم محله‌ امام رضا(ع) که به همت مساجد در حال پیگیری است، افزایش داشته و با توجه به اهمیت مساله بازهم با بازدید دقیق‌تر از این مراکز تلاش خواهیم کرد این موضوع با جدیت بیشتر دنبال شود. 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به آخرین وضعیت اقدامات انجام شده و همچنین تمهیدات اندیشیده شده برای میزبانی از زایرین رضوی گفت: مساله بعدی تامین مایحتاج و نیازهای ضروری زائرین به خصوص در منطقه حریم حرم رضوی است که باید با مدیریت صنوف و کنترل بازار مسائل مرتفع شود.

وی تصریح کرد: مساله کنترل بازار و مدیریت اصناف نیز باید به اتحادیه‌های تخصصی واگذار بشود تا شاهد تأثیرگذاری و دقت عمل بیشتری باشد.

کد خبر 1778976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha