افتتاح بزرگترین نمایشگاه خیابانی عکس گروهی با موضوع زائرین پیاده در مشهد

معاون فرهنگی شهردار مشهد گفت: بزرگترین نمایشگاه خیابانی عکس گروهی «در مسیر بهشت»، با موضوع لحظات ناب تشرف زائران پیاده، فعالیت خدمت‌گزاران حضرت رضا(ع) و تصاویر دیده نشده از حرم مطهر رضوی، در ایستگاه استقبال از زائران پیاده محور قوچان دایر می‌شود.

 جاوید کیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: همزمان با ورود زائرین پیاده به مشهد مقدس در ایام دهه پایانی ماه صفر، بزرگترین نمایشگاه خیابانی عکس گروهی «در مسیر بهشت»، با موضوع لحظات ناب تشرف زائران پیاده، فعالیت خدمت‌گزاران حضرت رضا(ع) و تصاویر دیده نشده از حرم مطهر رضوی، در ایستگاه استقبال از زائران پیاده منطقه ۱۰ در محور قوچان دایر می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه به کوشش شهرداری منطقه ۱۰ مشهد و گروه فرهنگی، هنری و گردشگری گشتنامک و همراهی آستان قدس رضوی، در محل بزرگراه آسیایی نبش پیامبر اعظم(ص) ۱ و در در ایستگاه استقبال از زائران پیاده، افتتاح خواهد شد.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: ترکیب عکاسانی که آثار آنان برای این نمایشگاه  انتخاب گردیده است، شامل عکاسان خبری، عکاسان آزاد، دانشجویان عکاسی، عکاسان حرم مطهر رضوی و اساتید این رشته است.

کد خبر 1779288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha