در دنیای امروز هیچ کس نمی‌تواند جایگاه و عظمت پیامبر(ص) را به درستی درک کند

آیت الله شعبانی با بیان اینکه در دنیای امروز هیچ کس نمی‌تواند جایگاه و عظمت پیامبر(ص) را به درستی درک کند گفت: متاسفانه انسان درگیر گرفتاری‌های عالم شده و کمتر به نعمت‌های الهی توجه دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی، امروز در عزادارن ۲۸ صفر در مسجد جامع همدان ،ضمن تسلیت سالروز رحلت پیامب خوبی ها حضرت محمد(ص) و امام حسن مجتبی(ع) گفت: بشر در این عالم برای عبودیت خلق شده نه انجام کارهای بیهوده و هیچ کس بدون پیامبر و به تنهایی نمی‌تواند عبد شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در دنیای امروز هیچ کس  نمی‌تواند جایگاه و عظمت پیامبر(ص) را به درستی درک کند افزود: متاسفانه انسان درگیر گرفتاری‌های عالم شده و کمتر به نعمت‌های الهی توجه دارد

وی با بیان اینکه داشتن محبت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) نعمتی است که به ما داده‌اند و باید برای آن سجده شکر به جا بیاوریم تصریح کرد:  درروایات آمده، به میزانی که شما محبت به پیامبر(ص) و خاندان حضرت دارید، به همان میزان دین دارید.

آیت الله شعبانی اضافه کرد: امروز در زندگی‌های اجتماعی و فردی ما جای پیامبر(ص) و توجه به سیره ایشان خالی است و باید در اتلگو گیری از مسیر ایشان اخلاق نبوی را در زندگی خود داشته باشیم.

 وی با بیان اینکه در روایتی آمده است، که  بهترین شما از نظر ایمان به پیامبر کسی است که نسبت به خانواده‌اش بهتر باشد گفت: نیاز است که سیره پیامبر(ص) در برخورد با خانواده و جامعه و مردم باید به درستی تبیین شود چرا که پیامبر اکرم(ص) با همه مشغله‌ها پیامبر(ص) زمانی را برای خانواده خود و زمانی را برای عبادت قرار می‌دادند.

کد خبر 1779626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha