آزادی ۸ زندانی با کمک خادمیاران رضوی آران و بیدگل

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل از آزادی هشتمین زندانی جرائم غیر عمد با کمک خادمیار رضوی این شهرستان در آستانه شهادت امام هشتم خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: خادمیار رضوی آران و بیدگل در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) زمینه آزادی هشتمین زندانی جرائم غیر عمد ناشی از کسب و کار را در آستانه شهادت امام رضا(ع) فراهم کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: این جوان در بند که سرپرست خانوار است با همکاری ستاد دیه کاشان و گذشت شاکی و پذیرش اعسار توسط مراجع قضایی در پرداخت بخشی از بدهی همزمان با شب رحلت حضرت رسول و شهادت کریم آل طه به آغوش خانواده بازگشت.

آذرباد تصریح کرد: ۳۲۵ میلیون ریال از بدهی نامبرده با گذشت شاکی، ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت ستاد دیه کاشان، ۲۰۰ میلیون ریال توسط خادمیار رضوی آران و بیدگل و پذیرش اعسار وی توسط مرجع قضایی میسر و محقق شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: خادمیاران رضوی شهرستان آران و بیدگل از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ زندانی را در مناسبت‌های مختلف آزاد کردند.

دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل «شهر نمونه امام رضایی» در دهه کرامت سال ۱۴۰۰  به صورت رسمی با ۳۶ خادمیار تاسیس شد.

این دفتر هم اکنون با ۱۹۵ خادمیار رسمی رضوی شامل ۱۱۱ نفر زن و ۸۴ نفر مرد و دو یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون خدمت رضوی عمومی و ۸ کانون تخصصی خبر و فضای مجازی، تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده رضوی، حقوقی، مشاوره و مددکاری، سلامت، زیارت و کانون تخصصی تبلیغ دینی در شهرستان آران و بیدگل فعال است.

این کانون ها در حوزه محرومیت زدایی و گره‌گشایی از نیازمندان و افراد آبرودار از تامین جهیزیه، اقدامات تعلیم و تربیت، فرزندآوری و فرزندپروری، خانه و خانواده، تهیه سیسمونی و رضایت طلبکاران مالی با حفظ شأن و منزلت کرامت انسانی احسان جویان فعالیت‌های شاخصی دارند.

کد خبر 1779673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha