پویش کتابخوانی آنلاین در کانون‌های مساجد استان زنجان اجرا می‌شود

مکی گفت: پویش کتابخوانی آنلاین در سه بخش معرفی کتاب، آزمون آنلاین از کتاب آقای رئیس جمهور و مسابقات اینستاگرام از۱۰ تا ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۳ در بین اعضای کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.

مکی، مدیرکانون فرهنگی هنری الهادی، مسجد الهادی زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به اینکه این کانون محور کتابخوانی طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» را برعهده دارد، گفت: این طرح ذیل قرارگاه شهید آوینی در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری الهادی زنجان یکی از کانون های فعال در حوزه کتابخوانی است، تصریح کرد: در این کانون تلاش شده است تا زمینه انس با کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در اعضای کانون ارتقاء پیدا کند.

پویش کتابخوانی آنلاین در کانون‌های مساجد استان زنجان اجرا می‌شود

مکی ادامه داد: استمرار فعالیت های مرتبط با حوزه کتاب و کتابخوانی موجب شده است تا محور کتابخوانی طرح نشاط و تعالی مسجد و محله به این کانون محول شود و در این راستا برنامه هایی در قالب این طرح در سطح کانون های مساجد استان زنجان اجرا خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری الهادی زنجان از اجرای پویش کتابخوانی آنلاین، همراه با ۲۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی خبر داد و یادآور شد: این پویش در سه بخش معرفی کتاب، آزمون آنلاین از کتاب آقای رئیس جمهور و مسابقات اینستاگرامی برگزار می شود. این پویش از۱۰ تا ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۳ در بین اعضای کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.

پویش کتابخوانی آنلاین در کانون‌های مساجد استان زنجان اجرا می‌شود

وی همچنین از اجرای پویش مسابقه آنلاین مخصوص کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۵ سال خبر داد و گفت: در این مسابقه شرکت کنندگان با مطالعه کتاب "آقای رئیس جمهور" و ثبت اطلاعات خود به سوالات موجود در سایت به آدرس http://www.B۲n.ir/poyesh۱۴۰۳ پاسخ خواهند داد.

به گفته مکی، علاقمندان برای شرکت در این بخش از مسابقه کتابخوانی اگر قادر به تهیه کتاب نبودند می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا اذان مغرب با حضور در مسجد الهادی واقع در اعتمادیه زنجان این کتاب را به صورت امانی دریافت کنند.

وی با یادآوری اینکه جوایز مربوط به پویش شماره دو نیز براساس تعداد شرکت کنندگان تعیین خواهد شد، گفت: مقرر شده است ۲۰ جایزه نقدی به این بخش تعلق گیرد.

پویش کتابخوانی آنلاین در کانون‌های مساجد استان زنجان اجرا می‌شود

مدیرکانون فرهنگی هنری الهادی زنجان همچنین از برگزاری پویش کتابخوانی شماره ۳ در فضای اینستاگرام خبر داد و گفت: این قسمت از پویش هم محدودیت سنی ندارد و برای شرکت در این مسابقه، علاقمندان می توانند از طریق آی دی اینستاگرام به آدرس https://inastagram.com/imamhadizn در این بخش شرکت کنند.

مکی ادامه داد: مسابقات کتابخوانی در این بخش روزهای ۱۲، ۱۴، ۱۹ و ۲۲ شهریورماه برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان با مطالعه متن هایی که در استوری ها قرار گرفته می توانند به سوالات پاسخ دهند. در این بخش هم به ۲ شرکت کننده منتخب جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

پویش کتابخوانی آنلاین در کانون‌های مساجد استان زنجان اجرا می‌شود

طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» به صورت مسجد پایه و خانواده محور با استفاده از ظرفیت های بومی و با ساماندهی سرمایه های محله و با بهره گیری از استعدادهای نوجوانان محله در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان به اجرا درمی آید.

محله محور، خانواده بنیان، مسجد پایه و نگاه ایجابی با رویکرد نشاط اجتماعی از ویژگی های شاخص این طرح است که با هدف احساس هویت و تعلق به نوجوانان محله برای ساختن محیط زندگی بهتر، تقویت بنیه اعتقادی، اخلاقی و رفتاری از طریق ابزار هنری، استفاده از امکانات و ظرفیت های مردمی برای ارتقاء حل مسائل فرهنگی و هنری، ایجاد نشاط و روحیه امید و خداباوری، آموزش و تولید آثار فرهنگی و هنری و ترویج فرهنگ سالم و پرنشاط اجرا می شود.

پویش کتابخوانی آنلاین در کانون‌های مساجد استان زنجان اجرا می‌شود

کد خبر 1779678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha