مراسم عزاداری در ۱۸۰ مسجد نجف آباد برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نجف آباد گفت: مراسم عزاداری روزهای پایانی ماه صفر به ویژه سالروز شهادت امام رضا(ع) در ۱۸۰ مسجد این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «داود صائبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به مراسم سالروز شهادت امام رضا(ع) در نجف آباد اشاره کرد و اظهارداشت: از میان بیش از ۲۰۰ مسجد این شهرستان، ۱۸۰ باب از این مراکز میزبان عزادارن خاندان عصمت و طهارت هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نجف آباد با اشاره به مراسم های روزهای پایان ماه صفر افزود: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) مراسم سخنرانی، عزاداری، خطبه خوانی و قرائت صلوت خاصه برگزار می شود.

وی ادامه داد: حرکت هیات های مذهبی و عزاداری در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان همزمان با روز شهادت امام رضا(ع) انجام خواهد شد.

حجت الاسلام صائبی تبیین سبک زندگی رضوی محور سخنرانی مراسم های مذهبی مساجد شهرستان نجف آباد اعلام کرد و اذعان داشت: در سطح شهر موکب ها پذیرایی از عاشقان رضوی و عزاداران نیز برپا است.

وی به طرح محله اربعینی در شهرهای این منطقه اشاره کرد و اذعان داشت: جریان عزاداری و نصب پرچم درب مناز تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و سوگواری در محله ها با محوریت مساجد و هیات های مذهبی انجام می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نجف آباد به مراسم های شروع ماه ربیع الاول اشاره کرد و اذعان داشت: مراسم جشن و شادی با محوریت سبک زندگی پیامبر اسلام(ص) و همچنین عید بیعت با امام زمان(عج) اجرا خواهد شد.

کد خبر 1779802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha