دولت قدردان حمایت رهبری باشد

حجت الاسلام شفیعی دارابی با بیان اینکه نمک شناسی از تاییدات رهبری باید مورد توجه رئیس دولت چهاردهم باشد، گفت: انتظار می رود رئیس دولت چهاردهم پاسدار عزت و عظمت ملت ایران اسلامی در مجامع بین المللی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین شفیعی دارابی- امام جمعه موقت ساری در خطبه های این هفته نمازجمعه مصلی امام خمینی (ره) مرکز مازندران با اشاره به اهمیت تقوا پیشه کردن در زندگی، اظهار کرد: نمازگزاران و آبرومندان درددرگاه الهی و خودم را به تقوا و پرهیزگاری دعوت می کنم.

دولت قدردان حمایت رهبری باشد

وی با اشاره به اینکه امام رضا(ع) به خطیب جمعه سفارش نمودند اخبار و اطلاعات را به نمازگزاران برساند، افزود: خداوند متعال را شاکریم که در محرم و صفر سفره بابرکت معنوی و مادی سالارشهیدان امام حسین(ع) در مواکب، منازل، مساجد، هیات مذهبی و حسینیه ها برپابوده و فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ اهل بیتی (علیهم السلام) بشمار می رود.

حجت الاسلام شفیعی دارابی برلزوم مراقبت از اعمال و سوگواری هایی که در ماه های محرم و صفر اندوخته ایم تاکید کرد و گفت: پرهیزاز دروغ، غیبت، حرام خواری، دوری از مجالس لهو و لعب و ... باید مورد توجه باشد.

دولت قدردان حمایت رهبری باشد

وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه ربیع الاول و ولادت باسعادت رسول گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی(ص)، ادامه داد: لیله المبیت، شهادت امام حسن عسگری(ع)، وفات حضرت سکینه(س)، هجرت رسول خدا از مکه به مدینه و ... از جمله مناسبت های این ماه با عظمت است که باید گرامیداشته شود.

حجت الاسلام شفیعی دارابی به آغاز بکار دولت وفاق ملی اشاره کرد و گفت: خداوند متعال را شاکریم با تدبیر و هدایت های داهیانه رهبری توطئه دشمنان انقلاب نقشه برآب شده و انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار و اکنون دولت چهاردهم و کابینه وزرا درصدد رفع مشکلات کشور هستند.

وی ضمن قدردانی از دکتر پزشکیان رئیس دولت چهاردهم برای انتخاب وزیر کشور و گردشگری از استان مازندران، افزود: امیدمی رود این انتخاب به رفع مشکلات استان مازندران ختم شود.

خطیب موقت جمعه ساری با بیان اینکه انتظار می رود رئیس دولت چهاردهم پاسدار عزت و عظمت ملت ایران اسلامی در مجامع بین المللی باشند، خاطرنشان شد:همچنین امید است همکاری با نیروهای مقاومت حزب الله تداوم داشته باشد.

وی با تاکید براینکه شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور نباید فراموش شود، گفت: عمل به شعارهای انتخاباتی مورد انتظار ملت است.

حجت الاسلام شفیعی دارابی با بیان اینکه نمک شناسی از تاییدات رهبری باید مورد توجه رئیس دولت چهاردهم باشد، افزود: حمایت رهبری مهم و ارزشمند است و تاکنون معظم له به درستی و به موقع از دکتر پزشکیان حمایت نمودند که رئیس جمهوری باید قدردان این حمایت ها باشند.

وی با بیان اینکه وفاق ملی نباید به شکاف ملی تبدیل شود، اظهار کرد: تدبیر درست برای تعلیم و تربیت آیندسازان کشور نیز مورد انتظار است.

کد خبر 1779977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha