مردم ایران وفاق ملی را در عمل اثبات کرده اند

این نویسنده و پژوهشگر هنرهای آئینی با بیان اینکه مردم ایران وفاق ملی را در عمل اثبات کرده اند، گفت: در طول چهار دهه گذشته حوادث و اتفاقات مهمی در کشور رخ داد که مردم در بزنگاه های مختلف پای کار آمدند و نشان دادند که وحدت ملی اولویت آنها بوده است.

«هوشنگ جاوید»، نویسنده و پژوهشگر هنرهای آئینی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان درباره نقش اصحاب فرهنگ و هنر در ایجاد وفاق ملی به عنوان شعار محوری دولت چهاردهم گفت: وفاق ملی همان چیزی است که مردم تا همین جا کشور را در بزنگاه های مختلف با آن نگه داشته اند؛ این مردم با همدلی در حوادث مختلف پای کار آمدند و تلاش کردند در عمل وفاق ملی را نشان دهند.

مردم ایران وفاق ملی را در عمل اثبات کرده اند

«وفاق ملی» اولویت ملت ایران

این نویسنده و پژوهشگر هنرهای آئینی اظهار کرد: در طول چهار دهه گذشته حوادث و اتفاقات مهمی در کشور رخ داد که مردم در بزنگاه های مختلف پای کار آمدند و نشان دادند که وحدت ملی اولویت آنها بوده است. بنابراین دولت در شرایط کنونی باید در کنار وفاق ملی به فکر رفاه ملی نیز باشد چرا که تنها با شعار وفاق ملی همه امور درست نخواهد شد.

هوشنگ جاوید با بیان اینکه ملت ایران همیشه در کنار یکدیگر هستند، گفت: در هیچ کجای دنیا با این همه تنوع قومی، فرهنگی، زبانی این همه اتحاد وجود ندارد؛ اتحاد و همدلی مردم ایران زبانزد مردم دنیاست.

کد خبر 1780067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha