شهر یاسوج به عطر شهدا معطر شد

مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید گمنام جهت حضور در کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، در راستای دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم استقبال از شهید گمنام جهت حضور در اجلاسیه نهایی شهدا عصر امروز در فرودگاه یاسوج برگزار شد.

آئین استقبال از این شهید گمنام عصر امروز با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از کارکنان سپاه در فرودگاه یاسوج برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح در این آئین، گفت: این شهید خوشنام ۱۷ساله از منطقه عملیاتی شلمچه تفحص شده است و برای حضور در مراسم نهایی دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد وارد مرکز استان شد.
 
سرهنگ سعید برومندزاده افزود: پیکر این شهید والامقام یکشنبه‌شب و دوشنبه‌شب (۱۸ و ۱۹ شهریور) از ساعت ۲۰ در دهکده دفاع مقدس شهر یاسوج مورد استقبال مردم و مسئولان قرار می‌گیرد و بعد از اتمام کنگره ملی شهدا جهت تشییع و خاک‌سپاری به تهران منتقل می‌شود.
 
گفتنی است، اجلاسیه نهایی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از ۱۸ تا ۱۹ شهریور ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در دهکده دفاع مقدس واقع در پارک مهرورزی یاسوج برگزار می‌شود.

کد خبر 1780151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha