برگزاری ۵۰ عنوان برنامه در هفته وحدت در آذربایجان‌غربی

مدیر مرکز اسلامی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه طی هفته وحدت در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد آزاد موسوی، مدیر مرکز اسلامی آذربایجان غربی،   و دبیر گرامیداشت هفته وحدت در استان، ۱۹ شهریور ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه، های هفته وحدت در استان افزود: امسال برنامه‌ها به سمت محورهای تمدن نوین اسلامی سمت و سو یافته که در این راستا در ۶ شهرستان همایش طلایه داران تقریب، برگزاری محافل انس با قرآن، نوحه خوانی اهل سنت، دیدار با خانواده‌های شهدا بخشی از برنامه‌های هفته وحدت است.  

وی بر اهمیت تمدن اسلامی و تقویت وحدت تاکید کرد: در حال حاضر در یک تقابل گفتمانی با غرب هستیم که با تمدن اسلامی بشدت درگیر است.

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه در هفته وحدت در آذربایجان‌غربی

حجت الاسلام ولی کوهی، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی نیز در این  نشست خبری با اشاره به اهمیت وحدت و پرداختن به اشتراکات قومی و مذهبی تاکید کرد : مباحث مذهبی باید به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت کند. پ

وی افزود: در حال حاضر جنگ جنگ اراده ها و تقابل غرب و شرق هم در اراده ها می باشد و نقش رسانه ها در این حوزه جدی است.

این مسئول ادامه داد:  همگرایی و اتحاد کشورهای اسلامی رمز پیروزی جهان اسلام است. معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد : رمز موفقیت مردم غزه اراده قوی آنها، توکل به خدا، رسانه نگاری جوانان و زنده کردن خون شهدا و تقویت محور مقاومت می باشد.

حجت الاسلام کوهی بیان کرد: جنگ حال حاضر غرب و آمریکا با ایران و کشورهای اسلامی محور مقاومت بر روی تفکرهاست و نقش رسانه ها در تبیین این تفکر بسیار مهم و حیاتی است.

گفتنی است؛ به ابتکار معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) ۱۲ ربیع الاول مصادف با سالروز میلاد حضرت پیامبر اعظم (ص) به روایت اهل سنت تا ۱۷ ربیع الاول مصادف با سالروز میلاد حضرت پیامبر اعظم (ص) به روایت اهل تشیع در تقویم ایران اسلامی هفته وحدت نامگذاری شده است و دراین هفته برنامه های مختلفی هرساله برگزار می شود.

کد خبر 1780435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha