قدردانی «پسران خورشید» از امین درخشان

موسس مجموعه تربیتی «پسران خورشید» گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری قرارگاه شهید آوینی تاکنون حمایت های خوبی از این گروه سرود در استان داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر خانه سرود استان کهگیلویه و بویراحمد و موسس مجموعه تربیتی «پسران خورشید» در گفتگو با خبرگزاری شبستان، گفت: گروه منتخب کشوری «پسران خورشید» یاسوج حاملان فرهنگ بومی و عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد در آستان مقدس رضوی بودند.

«پیمان جمشیدی» افزود: هدف از این اقدام ترویج سیره رضوی و معرفی فرهنگ بومی و عشایری با استفاده از ظرفیت هنر است.

وی ادامه داد: مجموعه «پسران خورشید» در طی دو دهه گذشته با اجرای چنین برنامه هایی و با حضور در جشنواره های متعدد ملی و منطقه ای، توانسته نقش آفرینی موثری در ترویج هنر ارزشی و انقلابی داشته باشد.

مدیر خانه سرود استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: :مجموعه تربیتی «پسران خورشید» در طی یک سفر هفت روزه و با حضور ۴۵ تن از اعضای فعال خود در مشهد مقدس سعی بر آن داشت تا ظرفیت های هنری استان به همگان معرفی شود.

جمشیدی گفت: این گروه در طی چهار شب و با پوشش محلی و بومی عشایری در صحن های متفاوت حرم مقدس امام رضا (ع) اقدام به اجرای سرود با موضوع رضوی نمودند که مورد استقبال و تحسین بی نظیر همگان قرار گرفت.

وی بیان کرد: به همت گروه سرود پسران خورشید کانون فرهنگی و هنری الرحمن مسجد جامع صاحب الزمان شهر یاسوج نماهنگ «در این قطعه از بهشت» توسط نوجوانان بویراحمدی در صحن‌های حرم مطهر رضوی اجرا و مورد استقبال زائرین قرار گرفت.

این فعال فرهنگی افزود: نخستین خانه تخصصی سرود استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت مجموعه فرهنگی و تربیتی «پسران خورشید» ۳۰ خرداد ماه امسال با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل و معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل و معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان و اعضای گروه سرود «پسران خورشید» در یاسوج افتتاح شد.

جمشیدی با اشاره به اینکه فعالیت های «پسران خورشید» مورد تحسین مسئولان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت، گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری قرارگاه شهید آوینی تاکنون حمایت های خوبی از این گروه سرود در استان داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان از امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به جهت حمایت از برنامه های و فعالیت های ارزشمند «پسران خورشید» و «دختران آفتاب» تقدیر کرد.

قدردانی «پسران خورشید» از امین درخشان

کد خبر 1780805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha