۴۸۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام خوسفی رسید

سیدکاشی گفت: ۴۸۹ اثر در سه بخش اصلی (آیینی)، ویژه (ایثار شهادت مقاومت و غزه) و دانشجویی به دبیرخانه جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام خوسفی واصل شده است.

به‌ گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدحسین سیدکاشی امروز دوشنبه (۲۶ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام ذیل کمیته فرهنگی کنگره ملی ابن حسام با هدف بزرگداشت این شاعر آیینی و شخصیت ارزشمند استان و نیز شناخت و معرفی استعدادها و اعتلای این سبک شعر، برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به سه بخش جشنواره ملی شعر آیینی این حسام خوسفی، ادامه داد: بخش ویژه جشنواره با توجه به شرایط خاص فعلی و اهمیت توجه به مظلومیت و مقاومت ملت قهرمان فلسطین شامل موضوعات ایثار، شهادت مقاومت و غزه است.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به بخش آیینی و بخش دانشجویی این جشنواره ملی، افزود: ۴۸۹ اثر در سه بخش اصلی (آیینی)، ویژه (ایثار شهادت مقاومت و غزه) و دانشجویی به دبیرخانه جشنواره واصل شده است.

سید کاشی در ادامه یادآور شد: داوری آثار انجام شده که در نهایت ۹ اثر شامل پنج اثر در بخش اصلی (آیینی)، سه اثر در بخش ویژه (ایثار شهادت مقاومت و غزه) و یک اثر هم در بخش دانشجویی انتخاب شدند که در مراسم اختتامیه تجلیل می شوند.

وی بیان کرد: اختتامیه جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام خوسفی و معرفی برگزیدگان همزمان با ۲۸ شهریور ماه در شهرستان خوسف برگزار خواهد شد.

کد خبر 1781270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha