تولید مشترک عروسک دارا و سارا با همکاری چین

معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست سفیر چین با مدیرعامل کانون، بر تولید مشترک عروسک دارا و سارا با همکاری کشور چین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمدرضا کریمی‌صارمی در این برنامه کانون را پل ارتباط بین مدرسه و خانواده معرفی کرد و گفت: امیدواریم کانون مثل گذشته پل ارتباط بین کودکان همه جهان باشد.

معاون تولید آمادگی خود را در حوزه تولید مشترک فیلم، کتاب و سرگرمی، برگزاری هفته‌های فیلم در چین، اکران تولیدات جدید، همراهی با جشنواره‌های بین‌المللی مثل سیکاف و پویانمایی تهران، اعزام گروه‌های تئاتر حرفه‌ای به چین و آموزش پویانمایی استاپ‌موشن در چین اعلام و پیشنهاد کرد تولید مشترک عروسک دارا و سارا را از امروز کلید بزنیم.

آیین دیدار زونگ پی و؛ سفیر جمهوری خلق چین با حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با حضور سمیه‌سادات ابراهیمی مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور بین‌الملل، فرهاد فلاح معاون فرهنگی، محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید، شوون چوان وابسته سفارت، جوزی هائو رایزن فرهنگی سفارت و وانگ چنگ دبیر سوم سفارت در سالن کنفرانس مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این مراسم، نشان کانون به سفیر چین و هیئت همراه اهدا شد و سپس سفیر چین و هیئت همراه از کتابخانه مرجع کانون بازدید کردند.

کد خبر 1781457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha