هفته وحدت، فرصت احیا ارزش‌های اسلامی و تقویت برادری در جهان اسلام است

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به اینکه نامگذاری هفته وحدت ابتکار بی‌نظیر امام راحل عظیم الشأن بود، گفت: این ایام فرصت احیا ارزش‌های اسلامی و تقویت برادری در جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی ضمن تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: نامگذاری هفته وحدت ابتکار بی نظیر امام راحل عظیم الشأن بود که زمینه را برای اتحاد و همدلی مسلمانان سراسر جهان فراهم کرد.

وی در ادامه گفت: دنیای استکبار از اتحاد و همدلی مسلمانان همواره بیمناک هستند و سعی می کنند با دمیدن روح تفرقه و برجسته کردن اختلافات مذهبی در جهان اسلام شکاف ایجاد کنند و بهترین راهبرد دفاعی در برابر این توطئه تقویت جنبه های اشتراکی و عمل به سیره و روش رسول گرامی اسلام(ص) است.

حجت الاسلام غلامی افزود: همه مسلمانان در برابر خدای واحد، قبله واحد و پیامبر واحد وظیفه دارند برای تقویت جبهه اسلام تلاش کرده و انسجام خود را حفظ نمایند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان در پایان گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) مظهر تمام خصلت های نیکوی انسانی است و راه و مکتب ایشان بزرگترین روش برای استقرار عدل و صلح در جهان معاصر خواهد بود.

کد خبر 1781623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha