۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان استان زنجان توزیع شد

اسلامی گفت: طرح قربانی گوشت ماه ربیع الاول به مناسبت هفته وحدت با مشارکت ۵۰ باب از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با توزیع ۱۲۰۰ گوشت قربانی اجرا شد.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی  هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: در راستای همدلی و مواسات با نیازمندان و قشر محروم جامعه، ستاد هماهنگی کانون های مساجد با مشارکت موسسه حضرت خدیجه کبری(س) طرح قربانی گوشت در کشور را اجرا می کند.

وی با یادآوری اینکه از زمان شیوع کرونا تا کنون چندین مرحله توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان استان زنجان اجرا شده است، تصریح کرد: طرح قربانی گوشت ماه ربیع الاول به مناسبت هفته وحدت در زنجان اجرا شد.

اسلامی ادامه داد: در این مرحله از توزیع گوشت ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی به میزان ۱ تن و ۸۰۰ کیلوگرم به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان استان زنجان توزیع شد.

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، گوشت های قربانی توسط ۵۰ باب کانون فرهنگی هنری در شهرهای زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم، خدابنده، سلطانیه، ایجرود و ماهنشان توزیع شد.

اسلامی با بیان اینکه توزیع گوشت قربانی در راستای دستگیری از نیازمندان و اقشار نیازمند جامعه به همت کانون های مساجد اجرا می شود، تصریح کرد: در طول سال کمک های مومنانه بچه های مسجد در کمک به نیازمندان ادامه دارد.

کد خبر 1781834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha