شب‌های پرستاره در شیراز؛ روایتی از رشادت و فداکاری در جوار شهدای شاهچراغ(ع)

ویژه‌برنامه‌ «شب‌های پرستاره» در جوار شهدای حرم حضرت شاهچراغ (ع) روایت گر خاطرات رشادت‌های شهدا خواهد بود،تا تجربه ای از لحظات پرحماسه‌ در ذهن مخاطبان نقش ببندد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، در دل شب‌های پرستاره شیراز، جایی که آسمان به یاد شهدای سرافراز می‌درخشد، یکی از خاص‌ترین برنامه‌های فرهنگی و معنوی برگزار خواهد شد.

ویژه‌برنامه «شب‌های پرستاره» به مناسبت بزرگداشت دومین کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس، از چهارشنبه ۴ مهرماه در جوار حرم مطهر شاهچراغ (ع) آغاز می‌شود.

این مراسم معنوی به مدت سه شب، با گذر زمان از نماز مغرب و عشاء، روح‌نوازان را وادار به تأمل در زندگی سراسر حماسه شهیدان خواهد کرد.

حاج حسین یکتا، روایت‌گر پرشور این مراسم، با تکیه بر خاطرات زنده از فداکاری‌های رزمندگان و شهدای والامقام، لحظاتی پر از احساس و عاطفه را برای حضار به ارمغان خواهد آورد.

او با صدای گرم و دلنشین خود، روایت هایی شگفت‌انگیز از دلاوری‌ها و جانفشانی‌های شهدایی را بیان می‌کند که برای حفظ آرمان‌ها، جان خود را فدای میهن کردند.

این مراسم در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز ادامه خواهد یافت و به طور زنده از شبکه‌های قرآن، سوم سیما و شبکه استانی فارس پخش می‌شود.

«شب‌های پرستاره» که در سال‌های گذشته در شهرهای مختلف با استقبال بی‌نظیر مردم روبرو شده بود، امسال به دیار فارس سفر کرده و فرصتی منحصر به فرد برای یادآوری جانفشانی‌های شهدای این سرزمین فراهم می‌آورد.

این برنامه علاوه بر بیان خاطرات شهدا، فضایی ناب و تاثیرگذار را برای نکوداشت ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا خلق می‌کند.

کد خبر 1781847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha