سایه شادی بر سر کرمان| از پویش "علی‌حب‌النبی" تا جشن تولد ۱۰۸ شهید شهریورماهی

جشن‌های هفته وحدت با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد در بیش‌ از هزار نقطه از استان پهناور کرمان در حال برگزاری است؛ این جشن‌ها شکوه وحدت و برادری امت محمدی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ جشن‌های هفته وحدت که از روز ۱۲ ربیع‌الاول آغاز شده در شب و روز هفدهم این ماه به اوج خود می‌رسد.
این جشن‌ها علاوه بر ایجاد فضایی شاد و مفرح برای شرکت‌کنندگان، بعضاً با برنامه‌های دیگری از جمله اجرای مسابقه و اهدای جایزه و... همراه است.
جشن محوری مرکز استان، ساعت ۱۹ جمعه شب(۳۰ شهریور) در سالن شهدای کارگر برگزار می‌شود.
مجموعه فرهنگی‌ مردمی مکتب شهید حاج‌ قاسم سلیمانی «پویش علی حب‌النبی، حامی فلسطینم» را شنبه ۳۱ شهریور و در شام میلاد رسول اکرم و امام جعفر صادق علیه‌السلام با اجرای گروه‌های برجسته استانی و بین‌المللی تئاتر، تواشیح، سرود و برنامه مرشدزورخانه‌ای و مولودی‌خوانی برگزار می‌کند.
قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای چون هزینه سفر مشهدمقدس، نورافشانی و پذیرایی از دیگر برنامه‌های این پویش است که ساعت ۱۹:۳۰ در مسجد النبی بولوار شهید عباسپور برگزار می‌شود.

جشن تولد ۱۰۸ شهید شهریورماهی نیز به میزبانی خانواده‌ معظم شهدا ساعت ۱۶ روز شنبه ( ۳۱ شهریور)
در گلزار شهدا برگزار می‌شود.
کوه‌پیمایی خانوادگی، ختم صلوات، نورافشانی آسمان، ایستگاه‌های پذیرایی و برنامه‌های متنوع و متعددی به مناسبت میلاد خجسته رسول اکرم و امام جعفر صادق علیه‌السلام در سراسر استان پهناور کرمان برگزار می‌شود.
طبق اعلام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان جشن‌های هفته وحدت در بیش‌ از یک هزار نقطه از استان برگزار می‌شود.

کد خبر 1781948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha