جشن ولادت پیامبر (ص) با حضور دختران جوان در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

مراسم جشن ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) ویژه دختران و بانوان جوان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) به مناسبت هفته وحدت و در آستانه ولادت خاتم‌الانبیا حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع) محفل جشنی را ویژه دختران و بانوان جوان در شبستان حضرت زهرا (س) آستان مقدس بانوی کرامت برگزار کرد.

 در این محفل جشن و شادی که در قالب محفل هفتگی مشکات الکریمه ویژه دختران و بانوان جوان برگزار شد؛ دختران ۱۸ تا ۳۰ سال ضمن آشنایی با سیره و منش اخلاقی پیامبر رحمت و مهربانی خاطرات رهیافتگان به دین مبین اسلام را نیز شنیدند.

 در این محفل معارفی بانوان تازه‌مسلمان شده از نحوه آشنایی خود با دین اسلام و پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) خاطره‌هایی را بازگو کردند و توضیح دادند که چگونه انتخاب اسلام و حجاب آنها را در مرحله تازه‌ای قرار داد.

 بانوان تازه‌مسلمان با تأکید بر اینکه در مسیر انتخاب اسلام سختی‌های زیادی را متحمل گشته‌اند، از درستی انتخاب خویش گفتند و بیان کردند که چگونه انتخاب اسلام موجب آرامش آنها در زندگی شده و خداوند آنها را یاری و کمک کرده است.

 همچنین بانوان تازه‌مسلمان با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال ازبین‌بردن فرهنگ و ارزش‌های اصیل اسلامی در میان جوانان مسلمانان است، از دختران مسلمان درخواست کردند که در حفظ حجاب خود که بزرگ‌ترین گنج برای پاسداری از حریم خانواده است، کوشا باشند.

 لازم به ذکر است، اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) ویژه‌برنامه‌های متنوعی را در مناسبت‌های ملی و مذهبی برای دختران در گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌کند و دختران نوجوان و جوان با عضویت در کانال آستان مهر به نشانی @astanehmehr می‌توانند این برنامه‌ها و محافل فرهنگی را پیگیری کنند.

کد خبر 1782025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha