چهارمین گردهمایی ویژه دانش آموختگان بین الملل جامعه الزهرا(س)

حسینزاده از برگزاری چهارمین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در منطقه جنوب شرق آسیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جامعه الزهرا، خدیجه حسین زاده ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول، عنوان کرد: چهارمین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در منطقه جنوب شرق آسیا برگزار می‌شود.

مدیر کل دانش آموختگان و استعدادهای برتر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد: در این گردهمایی، فارغ التحصیلان کشورهای اندونزی، مالزی، تایلند، سنگاپور، سری لانکا، برمه در دو کشور تایلند و اندونزی حضور دارند.

حسینزاده افزود: سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برای شرکت در این گردهمایی به اندونزی سفر خواهد کرد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین بنکدار مدیرکل دفتر بین الملل، خانم محمدقاسمی رئیس اداره دانش‌آموختگان و یکی از اساتید بین الملل به عنوان هیأت همراه حضور دارند.

وی، هدف از برگزاری این گردهمایی را ظرفیت شناسی و نیازسنجی فعالیت‌های دانش آموختگان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در مناطق مختلف، هم افزایی و تقویت تعامل و تبادل دانش و مهارت‌ها و تجارب بین دانش آموختگان، انگیزه‌بخشی و تجدید خاطرات دانش آموختگان در دیدار مجدد ایشان با طلاب و نمایندگان اعزامی، دریافت طرح‌ها و محصولات و گزارش‌گیری از دانش آموختگان جهت پشتیبانی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و تبلیغی و بررسی مشکلات و تشریک مساعی جهت حل انها اعلام کرد.

مدیر کل دانش آموختگان و استعدادهای برتر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: چهارمین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از تاریخ ۴ تا ۷ مهر سال جاری در دو کشور تایلند و اندونزی برگزار می‌شود.

کد خبر 1782156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha