طرح «۴۰ هزار حافظ ۴۰ هزار شهید» جلوه‌گری فرهنگ شهادت در راه قرآن است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از اجرای طرح طرح «۴۰ هزار حافظ ۴۰ هزار شهید» خبر داد و گفت: این طرح جلوه‌گری فرهنگ شهادت در راه قرآن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح «۴۰ هزار حافظ ۴۰ هزار شهید» که در سالن جلسات شهید حیدریان این اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و دفاع مقدس با اشاره به این طرح اظهار داشت: کتاب راهنمای تمامی این جان‌فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌ها، قرآن بوده و هدف از اجرای این طرح نیز جلوه‌گری فرهنگ شهادت در راه قرآن است.

وی با ابراز خرسندی از اجرای طرح مذکور به نیابت از شهدا گفت: در همین راستا اداره کل بنیاد شهید استان آمادگی دارد که در تمام برنامه‌های مربوط به این طرح همکاری و مشارکت داشته باشد چراکه به عنوان یک یادگار معنوی باقی خواهند ماند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه در بنیاد شهید استان برگزاری محافل قرآنی و حفظ این کتاب آسمانی در دستور کار قرار دارد، افزود: در همین راستا شورای قرآنی را در اداره کل تشکیل دادیم و می‌توانیم برای همکاری در اجرای این طرح نیز به خوبی برنامه‌ریزی کرده و روی آن مانور دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به فعالیت حسینیه‌ها و موسسات قرآنی توسط خانواده شهدا و ایثارگران در استان گفت: در راستای اجرای طرح می‌توان از ظرفیت این محافل استفاده کرد و آنان را به این سمت سوق داد.

وی در پایان بر هم‌افزایی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و افزود: قطعا کارهای بزرگتر و موثرتری با مشارکت این دو ارگان انجام خواهد شد.

کد خبر 1782588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha