روحیه مقاومت و ایثار به سراسر منطقه صادر شده است

رضایی با تأکید بر اینکه روحیه مقاومت و ایثار امروز به سراسر منطقه و جهان صادر شده است و مردم در مقابل رژیم صهیونیستی بپاخواستند، گفت: این روحیه و ویژگی با خون شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سجاد رضایی امروز چهارشنبه (۴ مهر) در آیین یادبود بسیجی شهید محمدرضا فرهادی تنها شهید خبرنگار استان اظهار کرد: سال گذشته یادواره شهید فرهادی را در سالروز شهادت این شهید والامقام در پنجم خردادماه برگزار کردیم.

وی افزود: امسال آیین یادبود شهید فرهادی را به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با سبکی جدید در جوار مزار این شهید در قطعه یک گلزار شهدای بیرجند برگزار کردیم.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه این روزها به سالگرد هفتم اکتبر که آغاز جنگ غزه و رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم، گفت: نزدیک به یکسال است که مردم فلسطین در مقابل جنایات رژیم منحوس صهیونیستی مقاومت کردند.

رضایی ادامه داد: اکنون هم شاهد وحشی‌گری این رژیم غاصب به لبنان هستیم و حزب الله و مردم قهرمان لبنان در مقابل این جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه روحیه مقاومت و ایثار امروز به سراسر منطقه و جهان صادر شده است و مردم در مقابل رژیم صهیونیستی بپاخواستند، افزود: این روحیه و ویژگی با خون شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس صادر شده است.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: برکت خون شهدا دارد ما را به سمت ظهور و تمدن اسلامی پیش می‌برد.

رضایی گفت: به برکت همین خون شهداست که از دل نوجوانان و جوانان و مردم عادی، پدیدار شده و امروز رخدادهای عظیم جهانی را ایجاد می‌کند به نحوی که همه بشریت برای این رخداد عظیم آماده می‌شوند.

وی افزود: این روزها که طب جنگ نواخته شده و مرد از نامرد شناخته می‌شود، باید ببینیم در کدام سمت تاریخ ایستاده‌ایم، جبهه حق یا باطل؟

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی تأکید کرد: امیدواریم با سردمداری جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت به زودی شاهد برچیده شدن رژیم منحوس صهیونیستی باشیم و فعالان رسانه‌ای نیز در این جهاد نرم در کنار جبهه سخت نقش‌آفرینی کنند.

کد خبر 1782672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha