مسجد تنها پایگاه نجات از فتنه‌های آخرالزمانی است

حجت‌الاسلام کمالی با بیان اینکه مسجد پایگاهی برای تقویت روحیه رزمندگان دوران دفاع مقدس بود، گفت: برای نجات خود از فتنه های آخرالزمانی به مساجد توجه کنیم و تنها پایگاه نجات ما در این زمان می‌تواند مساجد باشد.

حجت الاسلام امین‌رضا کمالی-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: در جنگ تحمیلی، بالغ بر ۵۰ کشور جهان پشت سر صدام آمدند. 

وی در ادامه عنوان کرد: بنابر اعلام مراکز مهم نظامی دنیا، صدام به لحاظ عده و حمایت های مالی و نظامی در جهنگ تحمیلی تبدیل به قدرت پنجم دنیا شده بود. 

حجت الاسلام کمالی با تاکید بر اینکه رزمندگان ما با دست خالی مقابل دنیا ایستادند، افزود: این مقاومت و ایستادگی به خاطر حضور در مسجد حاصل شده بود و آن جوهره فکری رزمندگان که ایمان به خدا بود از مسجد تقویت شده بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در ادامه گفت: در دوران دفاع مقدس، مسجد پایگاهی برای تقویت حضور رزمندگان در صحنه نبرد با باطل بود و این موضوع سبب شد تا رزمندگان یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن ندهند و امروز به برکت خون شهدا، ایران اسلامی همچون ستاره ای در عالم می درخشد. 

وی با اشاره به فعالیت ها و جایگاه مساجد در جامعه امروزی اظهار کرد: نقش مساجد امروز شدت و ضعف دارد؛ برخی مساجد به روز هستند و در عرصه های مختلف حضور پیدا کرده اند و در راستای تمدن سازی فعالیت می کنند. 

حجت الاسلام کمالی ادامه داد: برخی مساجد هم حالت سنتی خود را دارند و باید برای نجات خود از فتنه های آخرالزمانی به مساجد توجه کنیم و تنها پایگاه نجات ما در این زمان می تواند مساجد باشد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان داشت: کانون ها با وحدت و انسجام با سایر ارکان مسجد می توانند فعالیت های خوبی را انجام دهند و جوانان هم از این ظرفیت استفاده کنند. 

وی در پایان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در خراسان جنوبی بسیار فعال هستند و در زمینه تمدن سازی و تربیت نیروهای انقلابی فعالیت دارند.

کد خبر 1782707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha