برگزاری جشنواره جهانی غذای حلال برای ایجاد پیوند میان‌فرهنگی در لندن

جشنواره جهانی غذای حلال برای آشنایی غیرمسلمانان با فرهنگ‌های دینی و اسلامی مسلمانان در لندن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «moroccoworldnews»، لندن خود را برای یک آخر هفته پر شور آماده می کند زیرا «جشنواره جهانی غذای حلال» قرار است در روزهای ۲۸ و ۲۹ سپتامبر (۷ و ۸ مهر) در ورزشگاه این شهر برگزار شود.

انتظار می‌رود «جشنواره جهانی غذای حلال» امسال بیش از ۲۰ هزار بازدید کننده را از سراسر جهان جذب کند و جایگاه خود را به عنوان یک مقصد برتر برای علاقه مندان به غذاهای حلال تقویت کند.

این جشنواره در نهمین سال خود نوید یک ترکیب خارق‌العاده را می دهد که فراتر از غذاست، زیرا شرکت کنندگان یک فضای پر جنب و جوش پر از سرگرمی‌های فرهنگی را نیز تجریه خواهند کرد.

یکی از نکات برجسته این جشنواره «تئاتر آشپزی» است که مهمانان می توانند شاهد نمایش آشپزی زنده توسط برخی از استعدادهای برتر این صنعت باشند.

سرآشپزهایی مانند «شلینا پرمالو» از برنامه آشپزی «آی تی وی با ستاره‌ها»، «الساندرو بابالولا»، بهترین سرآشپز محبوب اینستاگرام و همچنین یک سرآشپز مشهور فرانسوی مهارت‌های آشپزی خود را در جشنواره غذای حلال به نمایش می‌گذارند.

علاوه بر «تئاتر آشپزی»، این جشنواره اجراهای موسیقی زنده از هنرمندان بین المللی را به نمایش می گذارد تا فضایی لطیف و با احساس برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره فراهم شود.

جشنواره امسال به گونه‌ای طراحی شده است که یک رویداد خانوادگی دوستانه باشد.این جشنواره فرصتی عالی برای خانواده‌های مسلمان و غیرمسلمان است که در عین لذت بردن از غذاهای خوشمزه و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز، با هم پیوند دوستی برقرار کنند.

برگزارکنندگان جشنواره جهانی غذای حلال تاکید کردند که هدف اصلی از برگزاری این جشنواره آگاهی غیرمسلمانان از ارزش‌ها و فرهنگ‌های اسلامی مانند استفاده از غذاهای حلال است که مطابق با قوانین شریعت تهیه می‌شوند و اسلام برای حفظ سلامتی انسان‌ها خوردن این غذاها را مورد تاکید قرار داده است.

به گفته برگزارکنندگان، جشنواره هدف دیگر دیدار غیرمسلمانان با خانواده‌ها و همسایه‌های مسلمان است تا با فرهنگ دینی آنها آشنا شوند و همچنین تصورات غلطی که در اذهان آنها نسبت به مسلمانان وجود دارد، برطرف شود.

کد خبر 1782807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha