اسراییل به زودی از صحنه جهان محو خواهد شد

آیت الله محمدی لایینی گفت: ایران اسلامی به عنوان ام القرای مقاومت، با مبارزه خود به زودی رژیم غاصب اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله محمد باقر محمدی لاینی_ امام‌جمعه ساری و نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امروز (۶ مهر) در خطبه‌های این هفته مصلی امام خمینی رحمت الله علیه ساری باتاکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا سبب رغبت بیشتر انسان به آخرت و خدا و امام زمان(عج) می شود و انسان بی تقوا نزدیک نگر و حقیر نگر است و دنیا برایش مهم است و انسان با تقوا زاهد می شود.

وی افزود:روز سالمندان از مناسبت های هفته پیش روست و باید در تکریم سالمندان توجه شود چرا که مقام پدر مادر بزرگ و رفیع است و باید احترام شان حفظ شود.

امام‌جمعه ساری همچنین شهادت سرداران فلاحی، فکوری و فرماندهان شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت و یادآورشد: یاد و نام سرداران شهید شاخص استان مازندران را نیز گرامی می‌داریم و باید همه در بزرگداشت مقام شهیدان تلاش کنند.

آیت الله محمدی لایینی در ادامه با بیان اینکه نخبگان موتور پیشران و پیشرفت جامعه هستند، افزود: وجود نخبگان می تواند هم فرصت و تهدید محسوب شود و باید از توان این نیروهای نخبه در جریان خدمت در جامعه استفاده کرد و بهره مند شد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بی مهری به برنج و مرکبات مازندران گفت: امیدوارم مسئولان برای رفع مشکلات باغداران و کشاورزان با برنامه‌ریزی وار شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر دلیل دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از دلایل دشمنی دشمنان، جاذبه‌های انقلاب اسلامی است.

آیت الله محمدی لایینی گفت: هشدار نسبت به نفوذ فرهنگی و برافراشتن پرچم غرب در کشور از دیگر مواردی بود که رهبری بر آن تاکید کردند و باید مسئولان حواسشان جمع باشد.

وی همچنین با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بر ارائه گزارش توصیفی و تبیینی از دفاع مقدس تاکید کرد.

آیت الله محمدی لائینی با محکوم کردن جنایت رژیم اسرائیل غاصب در غزه و لبنان گفت: این جنایات موجب مجروح و زخمی شدن شهادت شمار زیادی از مردم بی‌گناه شده است و قلب مردم و مسلمان را به درد آورده است.

وی گفت: ایران اسلامی به عنوان ام القرای مقاومت، با مبارزه خود به زودی رژیم غاصب اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

امام‌جمعه ساری با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم که از مردم غزه و لبنان و فلسطین حمایت و جنایت‌های رژیم اسرائیل را محکوم کنیم، اظهار کرد: برخی کشورهای عربی و اسلامی با سکوت و یا حمایت‌های خود از ظالمان حمایت می‌کنند.

کد خبر 1783036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha