صدای آزادی خواهی و مقاومت از سراسر دنیا به گوش می رسد

امام جمعه موقت زابل گفت: فرهنگ مقاومت و مبارزه با ظلم در عالم طرفدار دارد و صدای آزادی خواهی و مقاومت از سراسر دنیا به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امین (امام جمعه موقت زابل)  در خطبه های نماز جمعه بیان داشت:  گرامیداشت هفته دفاع مقدس گنجینه تمام ناشدنی و عظیم و پشتوانه انقلاب اسلامی است و گرامیداشت این ایام و شهدای عزیز وظیفه ما و مایه مقاومت و استقاومت و رشد انقلاب ما است.

وی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت ما را عزتمند و مقاوم و مقتدر نشان خواهد داد، افزود: نسبت به فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت و مقاومت تلاش بیشتری کنیم.

 امام جمعه موقت زابل یادآور شد: رژیم صهیونیستی این سگ هار آمریکا در منطقه نزدیک یک سال است شدیدترین حملات را به کشورهای فلسطین و لبنان به وحشیانه ترین شکل روا داشته است.

هاشمی امین  با اعلام اینکه شرایط رژیم جعلی اسراییل رو به زوال است و به زودی ریشه کن خواهد شد، ادامه داد: تمام این حرکات تلاش ذلیلانه برای حفظ خودش هست و از هیچ وحشی گری دست بر نمی دارد.

 وی با طرح سئوالی که  جهان اسلام و مسلمانان در مقابل جنایات صهیونیست ها چه کردند، افزود: خیلی از سران و حکام جهان اسلام علاوه بر سکوت، همکاری با صهیونیست ها و استکبار کردند و اینها مسلمان نیستند.کشورهایی مثل ترکیه در ظاهرجنایات را محکوم می کند و در پنهان کمک می کند این نفاق است.

  امام جمعه موقت زابل  ادامه داد: امت اسلامی بیدار است جوانان مسلمان بیدارند.جبهه مقاومت در بین مسلمانان و غیر مسلمانان طرفدار دارد.فرهنگ مقاومت و مبارزه با ظلم در عالم طرفدار دارد.صدای آزادی خواهی و مقاومت از سراسر دنیا به گوش می رسد.به فضل الهی جبهه مقاومت و حزب الله در مقابل صهیونیست ایستاده و مقاوم است و پیروز خواهد شد.

هاشمی امین خاطرنشان نمود: فرهنگ شهادت مقدمه پیروزی و نصرت است.حزب الله پیروز است چون در مسیر حق است و این وعده الهی است.

 وی در پایان گفت: همه نسبت به تقویت جبهه مقاومت تلاش کنند و احساس مسئولیت داشته باشند.

کد خبر 1783043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha