حمله مجدد اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت / حزب الله وجود اسلحه در ساختمان‌ها را رد کرد

رژیم صهیونیستی، بامداد امروز شنبه (۷ مهر ماه) بار دیگر به ضاحیه جنوبی بیروت حمله کرد و حزب الله، ادعاهای صهیونیست‌ها، مبنی بر وجود سلاح در ساختمان‌های مورد هدف را نادرست است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی در سحرگاه روز شنبه (۷ مهر ماه) بار دیگر به حومه جنوبی بیروت حمله کردند.

روابط رسانه‌ای حزب‌الله، ادعاهای نادرست رژیم صهیونیستی در خصوص وجود انبارهای تسلیحات یا سلاح در ساختمان‌های غیرنظامی را که در سحرگاه شنبه در ضاحیه جنوبی بیروت هدف بمباران قرار داد، تکذیب کرد.

حزب الله در بیانیه صادره، ادعاهای اسرائیل پس از حملات متعدد اشغالگران به ضاحیه بیروت، به ویژه مناطق حدث و اللیلکی، نادرست است.

اشغالگران در حملات شدید خود ضاحیه جنوبی بیروت متمرکز بر مناطق حدث، اللیلکی، برج البراجنه، تحویطه الغدیر و المریجه بود.

همچنین،منطقه ای در نزدیکی فرودگاه بین المللی بیروت هدف قرار گرفت که با وجود حملات گسترده اسرائیل به پایتخت لبنان، ترافیک هوایی در آن متوقف نشد.

هواپیماهای اشغالگر همچنین منطقه صحرای شویفات در جنوب بیروت را هدف قرار دادند.

بنا به گزارش خبرنگار المیادین، اشغالگران از طریق پهپاد به حومه شهر بیروت حمله کردند.

این هواپیماها همچنین بر فراز کسروان و جبیل در شرق بیروت در سطح پایین پرواز کردند.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به وجود سلاح در آنجا برای توجیه بمباران غیرنظامیان، تهدیدهایی مبنی بر قصد خود برای هدف قرار دادن سایر مناطق مسکونی در حومه شهر صادر کرد.

دوربین المیادین نادرستی ادعاهای اسرائیل را از داخل یکی از ساختمان‌های بمباران شده که در بحبوحه تلاش‌های دفاع مدنی برای خاموش کردن آتش رخ داد، مستند کرد.

خبرنگار المیادین گزارش داد: هیچ گونه فعالیت نظامی در مناطق مورد هدف اشغالگران صورت نگرفته است و تمامی اهداف هدف بمباران غیرنظامی بوده و شامل ساختمان های مسکونی و همچنین کارخانه صنایع غذایی غندور بوده است.

صهیونیست‌ها، عصر جمعه به منطقه حاره حریک در ضاحیه جنوبی حمله انجام دادند به طوری که شش ساختمان مسکونی مورد هدف با خاک یکسان شدند.

وزارت بهداشت لبنان از شهادت شش نفر و مجروح شدن ۹۱ تن دیگر در حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.

کد خبر 1783101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha