حزب الله لبنان مسیرش را با اقتدار ادامه خواهد داد

حجت‌الاسلام نوفرستی با اشاره به اقتدار و عظمت جبهه مقاومت، گفت: جریان حزب‌الله آنقدر رشد کرده که جای فرماندهان شهید آن خالی نمی‌ماند و راه آنان با اقتدار ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی شامگاه شنبه (۷ مهر) در مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه طبس که در مسجد امام حسین(ع) در بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: شهادت شخصیت مجاهد، عالم، بصیر، فهیم و انقلابی و پیشتاز در همه صحنه‌ها را به مردم ایران و لبنان و همه آزادیخواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: این شخصیت در مدت ۳۰ سال خدمت مجاهدانه خود در دبیرکلی حزب الله لبنان، برای تقویت جبهه مقاومت به زیبایی درخشید و شهادت او مصیبتی بزرگ برای جهان اسلام است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهادت مقامی برای دستمزد تلاش مجاهدانه این شخصیت بزرگ از سوی خداوند متعال است، ایشان به همراه حاج قاسم سلیمانی به خوبی برای رضایت خدا کار کردند و در نهایت مزد تلاش خالصانه خود را گرفتند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه جریان یهود و روحیات خاص آنها در قرآن بیان شده است، گفت: یهود از بدترین دشمنان مومنان و مسلمانان هستند که خود را نژاد برتر می‌دانند.

حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: این دشمنی و عناد رژیم صهیونیستی با جنایاتی که انجام می‌دهند کاملا روشن است و در اندیشه آنان هر چه بر روی زمین است باید فدای‌شان شود.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا از آنان، افزود: کار دشمن دشمنی است و برای نابودی اسلام تلاش می‌کند و برنامه‌هایی پیوسته برای مقابله با دین دارد اما باید این حوادث ما را قوی‌تر و ثابت‌قدم‌تر کند.

حجت‌الاسلام نوفرستی بیان کرد: با شهادت سیدحسن نصرالل، باید ایمان ما قوی و همت‌مان بلندتر باشد و جریان حزب‌الله آنقدر رشد کرده که جای فرماندهان شهید آن خالی نمی‌ماند و راه آنان با اقتدار ادامه پیدا می‌کند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اقتدار و عظمت جبهه مقاومت و حزب الله، گفت: دین خدا صاحب دارد و ما آینده درخشانی برای جبهه اسلام و مقاومت آرزومند هستیم.

وی بیان کرد: شهادت اینچنین شخصیت‌های بزرگی که در دامن اسلام پرورش یافته‌اند، جای تبریک دارد اما فقدان ایشان باری سنگین بر دوش ولایت و رهبری است.

حجت‌الاسلام نوفرستی ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه معدن معدنجو طبس، افزود: در خصوص حادثه معدن طبس مقام معظم رهبری پیام تسلیت دادند و بر پیگیری حادثه و رسیدگی به مجروحان تاکید داشتند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در مدیریت این حادثه تمام دست اندرکاران متولی پای کار بود و درخصوص رسیدگی و بررسی علت حادثه هم در همان روز نخست حادثه، سه وزیر دولت در شهرستان طبس حاضر شدند که از این پس هم  ابعاد حادثه به خوبی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و وظیفه خود را به خوبی انجام خواهند داد.

 گفتنی است، در حاشیه این مراسم استاندار خراسان جنوبی با خانواده تعدادی از جانباختگان حادثه معدن دیدار و دلجویی کرد.

کد خبر 1783278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha