افزایش قدرت جریان مقاومت پس از شهادت سیدحسن نصرالله

حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه قدرت و قوت جریان مقاومت پس از شهادت سیدحسن نصرالله افزایش می یابد، گفت: حزب الله قوی تر از امروز خودش ظاهر خواهد شد و اینگونه جنایت ها خللی در حرکت حزب الله و جریان مقاومت ایجاد نمی کند.

حجت الاسلام حسین تکمیلی-امام جمعه طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله اظهار داشت: شهید سید مقاومت، یکی از شخصیت های ممتاز و برجسته در دهه های اخیر و در جهان اسلام محسوب می شود. 

وی در ادامه بیان کرد: شخصیت سیدحسن نصرالله توانست هم از جهت علمی و هم از جهت سیاسی و اجتماعی توانست یک حرکتی را در کشورهای اسلامی ایجاد کند. 

حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه نفوذ کلام سیدحسن نصرالله و اقتدار این سید عزیز توانست وجه حقیقی اسلام ناب محمدی را به عالم نشان دهد، افزود: اسلامی که زیر بار زور و ظلم و ستم نمی رود و در مقابل مستکبرین عالم می ایستد. 

امام جمعه طبس در ادامه گفت: شهادت سیدحسن نصرالله موجب قوت و قدرت بهتر جریان مقاومت در منطقه خواهد شد و به دنبال شهادت این سیدمظلوم، جبهه مقاومت با قدرت بیشتر و با حرکت پر شتاب تر خواهد توانست این مسیر مقابله با مستکبرین و رژیم نامشروع صهیونیستی را ادامه دهد. 

وی با تاکید بر اینکه قطعا خون پاک شهید سیدحسن نصرالله موجب نابودی کامل رژیم صهیونیستی در عالم خواهد شد، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی و کشورهای مسلمان نسبت به این اتفاق بی تفاوت نخواهند بود و ایران با تصمیمات حساب شده و برنامه ریزی شده در مقابل این جنایت حرکتی را انجام خواهد داد. 

حجت الاسلام تکمیلی ادامه داد: ایران اسلامی مدیریت راهبردی خود را در مقابل جریان استکبار ادامه خواهد داد و موجب بیداری کشورهای اسلامی و اتحاد و وحدت بیشتر خواهد شد. 

امام جمعه طبس با بیان اینکه حزب الله بعد از شهادت سیدمقاومت به نوید آرام بخش مقام معظم رهبری، قوت بیشتری خواهد داشت، گفت: قطعا حزب الله قوی تر از امروز خودش ظاهر خواهد شد و اینگونه جنایات خللی در حرکت حزب الله و جریان مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

کد خبر 1783346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha