توزیع ۲۰۰۰ بسته لوازم التحریر در کهگیلویه و بویراحمد

مجری بنیاد علوی استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پویش ملی «مهر علوی» خبر داد.

علی نیکبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج با بیان اینکه طی این پویش دو هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان توزیع می‌شود، گفت: این پویش با هدف ارتقای عدالت آموزشی و توانمندسازی دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

مجری بنیاد علوی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید، بنیاد علوی با همکاری خیریه‌ها و گروه‌های جهادی و مردمی، پویش ملی «مهر علوی» را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در این پویش، بیش از دو هزار بسته لوازم‌التحریر با کیفیت، استاندارد و ایرانی برای دانش‌آموزان دهک‌های یک تا چهار مناطق هدف استان توزیع خواهد شد.

نیکبخت با اشاره به اهمیت این پویش در توانمندسازی دانش‌آموزان مناطق محروم افزود: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی، پاک‌کن و دیگر لوازم تحریر ضروری به ارزش حدود پنج میلیون ریال است که در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم بسته‌بندی شده‌اند و در ۷۲ روستای استان توزیع خواهند شد.

مجری بنیاد علوی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروه‌های مردمی و جهادی نیز می‌توانند با ثبت‌نام در پویش مهر علوی و واریز مبلغ مشارکت، بسته‌ها را دریافت کرده و بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع کنند.

وی گفت: این دانش‌آموزان از طریق مساجد، مراکز نیکوکاری و گروه‌های فعال در عرصه عدالت آموزشی شناسایی و معرفی می‌شوند.

کد خبر 1783529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha