نمایشگاه هنرهای تجسمی در نگارخانه یادمان ولایت گشایش یافت

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: نخستین رویداد استانی هنرهای تجسمی با موضوعات سبک زندگی، آسیب های اجتماعی، مرد میدان، شهید خدمت، جهاد تبیین و جوانی جمعیت برگزار شد و در قالب همین رویداد از بین ۷۰ اثر، ۴۰ اثر برتر انتخاب شده و امروز در نگارخانه یادمان ولایت در معرض دید عموم مردم به ویژه هنر دوستان قرار داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در قالب نخستین رویداد استانی هنرهای تجسمی، نمایشگاهی در نگارخانه یادمان ولایت شهرستان جیرفت گشایش یافت.
حجت الاسلام سید احمد حسینی در این باره، گفت: فراخوان شرکت در نخستین رویداد استانی هنرهای تجسمی تحت عنوان در مسیر پیشرفت در مردادماه ارائه شد و در همین راستا تعداد ۷۰ اثر از هنرمندان به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: نخستین رویداد استانی هنرهای تجسمی با موضوعات سبک زندگی، آسیب های اجتماعی، مرد میدان، شهید خدمت، جهاد تبیین و جوانی جمعیت برگزار شد و در قالب همین رویداد از بین ۷۰ اثر، ۴۰ اثر برتر انتخاب شده و امروز در نگارخانه یادمان ولایت در معرض دید عموم مردم به ویژه هنر دوستان قرار داده شده است.
وی بیان کرد: علاقمندان از امروز به مدت یک هفته می توانند در دو نوبت صبح و عصر با مراجعه به موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت از این آثار دیدن کنند.
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: هدف از برگزاری نخستین رویداد استانی هنرهای تجسمی، شناسایی استعدادهای برتر هنری، ایجاد انگیزه در بین هنرمندان و همچنین تربیت هنرمند متعهد انقلابی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه ۱۵ مهرماه آیین اختتامیه این نمایشگاه برگزار می شود، عنوان کرد: این رویداد هنری با حمایت قرارگاه شهید آوینی و با همکاری موسسه رویش امید زندگی آرام برگزار شد.

کد خبر 1783634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha