حزب‌الله به‌زودی دبیرکل را انتخاب می‌کند/برای نبرد زمینی با اسرائیل آماده‌ایم

شیخ نعیم قاسم امروز با اشاره به آمادگی حزب الله برای نبرد زمینی با رژیم صهیونیستی، گفت: حزب الله در اسرع وقت دبیرکل را انتخاب خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از النشره، شیخ قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: برادر، دوست و رهبرمان «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان را که در میدان جهاد و تبلیغات حضور داشت، از دست دادیم.

معاون دبیرکل حزب الله گفت: اولویت مطلق او فلسطین و بیت المقدس در چارچوب وحدت عربی و اسلامی بود.

شیخ قاسم افزود: سید نصرالله محبوب همه مردم و عاشق آزادی و فلسطین و همه کسانی بود که به آزادی فلسطین از لوث وجود رژیم صهیونیستی و شکست هیمنه استکبار آمریکایی- صهیونیستی امید داشتند، بود.

وی ادامه داد: ما به سید نصرالله و همراهانش رسیدن به مدال امام حسین(ع) را تبریک می گوییم.

معاون دبیرکل حزب الله گفت: ای مجاهدان شما بدانید که او همیشه و تا ابد در بین ماست.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: برخلاف آنچه دشمن مدعی شده است، دیدار ۲۰ نفر از رهبران و فرماندهان با سید نصرالله نبود.

معاون دبیرکل حزب الله ادامه داد: دشمن صهیونیستی در  لبنان به جنایت و کشتار اقدام می‌کند  تا هیچ خانه‌ای بدون آثار حملات این رژیم باقی نماند. این به سرزمین‌ لبنان و غیرنظامیان حمله می‌کند. آمریکا، اسرائیل را با کمک‌های ارایه شده پشتیبانی می کند و این رژیم دست به کشتار می‌زند.

وی خاطر نشان کرد: ما علاوه بر از دست دادن سید حسن نصرالله، شهیدان «علی کرکی» و «عباس نیل فروشان» از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نیز از دست دادیم.

 قاسم  گفت: براساس ساز و کارها و گزینه های آسا ن و روشن، در اسرع وقت دبیرکل جدید را انتخاب می‌کنیم.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: ما طبق ساختار حزب از رهبری پیروی می کنیم و هر رهبر که آسیب دید، جایگزین هایی وجود دارد.

 وی افزود: این مردم بزرگ که در ماموریت های سخت ایستادند، اکنون ایستاده اند و همانطور که در سال ۲۰۰۶ بر دشمن اسرائیلی پیروز شدیم، پیروز خواهیم شد و با وجود ترور کادرها، اسرائیل نتوانسته بر توانایی ما تأثیر بگذارد. دشمن دیوانه می شود زیرا نمی تواند ما را تضعیف کند.

نعیم قاسم خاطر نشان کرد: ما برنامه‌های جایگزینی را دنبال می کنیم که نصرالله برای افراد و فرماندهان و همه حاضران در میدان ترسیم کرده است و کاری که انجام می‌دهیم، حداقل‌ها به عنوان بخشی از طرح پیگیری نبرد و بر اساس ارزیابی ما برنامه های ترسیم شده که میدان آن را می طلب، است.

وی ادامه داد: با هر احتمالی مواجه خواهیم شد و اگر اسرائیلی ها تصمیم به ورود زمینی بگیرند و نیروهای مقاومت برای درگیری زمینی آماده باشند، آمادگی داریم، تجهیز شده ایم و با توکل به خدا مطمئن هستیم که اسرائیلی ها دشمن به اهداف خود نمی رسد و ما پیروز بیرون می آییم.

 قاسم تاکید کرد: نبرد طولانی است و گزینه‌ها باز است و در صورت ورود اسرائیلی‌ها از طریق زمین با هر احتمالی مواجه خواهیم شد.

کد خبر 1783657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha