حفظ عزت جامعه ایثارگری وظیفه ما در قبال آنان است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حفظ عزت جامعه ایثارگری برای ما مهم است و باید بدانیم که تحقیر جامعه ایثارگری، تحقیر انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی_ نماینده ولی فقیه در مازندران، شامگاه دوشنبه (۹مهر) در دیدار با اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سرداران حوزه مقاومت به‌ویژه شهید سیدحسن نصرالله اظهار کرد: این‌مجاهد با سابقه ۳۲ساله در خط اول مواجهه با رژیم صهیونیستی، مخاطرات زیادی را به جان خریدند و به فوز عظیم شهادت نائل آمدند.

وی افزود: سربازان امام زمان در عر زنان جلبه جا می شوند و آمد و شد در زندگی طبیعی است و اساس کار در ریشه و مقصد است باید ریشه را حفظ کنیم و تا زمانی که خدا با ماست هیچ نگرانی نداریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: مشکلات در جامعه ایثارگری وجود دارد و آنچه برای ما مهم است، حفظ عزت جامعه ایثارگری است و باید با حفظ عزتشان، برای شغلشان سهمیه‌ای درنظر گرفته شود.

آیت‌الله محمدی لایینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند:" یاد شهدا و یادواره‌ها انقلاب را زنده می‌کند، جامعه ایثارگری اگر تحقیر شوند انقلاب تحقیر می‌شود، هم مشکلاتشان باید حل شود هم کیفیت حضورشان در ادارات مهم است اینکه در شان خود کار کنند، باید با عزت کار کرده و در متن باشند" گفت: خواهان این هستیم که ایثارگران ما در وزارتخانه‌ها و ادارات تابعه در استان‌ها و شهرستان‌ها نمونه باشند.

وی افزود: ما مفتخریم که در خدمت جامعه هدف ایثارگری باشیم و دعای این‌ افراد بلاها را از این کشور که ام القرای مقاومت است دور می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به شعار وفاق ملی پزشکیان رئیس جمهور خاطرنشان کرد: انتظار داریم که این شعار و سخنانشان در مراسم تحلیف عملی شود، ایشان پاسخ و جواب خوبی در پی شهادت شهید سیدحسن نصرالله داشتند و امیدواریم با سخنانشان در مراسم تحلیف جامه عمل بپوشانند.

کد خبر 1783703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha