استقبال بیش از ۴ هزار نفر از طرح "ترنم زندگی" در ۱۷۳ مسجد مشهد

رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون در ۱۷۳ مسجد، واقع در ۱۰۱ محله حاشیه شهر، بیش از ۴ هزار نفر مخاطب در جلسات مشاوره گروهی طرح "ترنم زندگی" شرکت کرده اند.

عباس نظافت‌ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: طرح "ترنم زندگی" عنوان طرحی است، که شهرداری مشهد، با توجه به نیاز جامعه و درخواست مردم در حوزه آسیب های اجتماعی، از سال ۱۴۰۱ تدارک دیده است.

وی افزود: این طرح ابتدا در مناطق و محلات حاشیه شهر شروع به ارائه خدمات مشاوره گروهی کرد، اما رفته رفته با توجه به استقبال پرشور شهروندان، از این طرح، اکنون در ۱۲ منطقه شهرداری به صورت دوره ای فعالیت می کند.

رئیس اداره خدمات و مراکز اجتماعی، با توجه به نیاز مردم حاشیه شهر به ارائه خدمات مشاوره ای، مطرح کرد: از این رو در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، ۱۰۱ محله حاشیه شهر، در این طرح مشارکت کرده اند.

نظافت ضمن اشاره به استقبال شهروندان از این طرح، خاطر نشان کرد: طرح "ترنم زندگی" از ابتدای سال تا کنون، با بیش از ۴ هزار نفر مخاطب، در ۱۷۳ مسجد برگزار شده است.

گفتنی ست، علاقه مندان می توانند، جهت شرکت در طرح "ترنم زندگی" و برگزاری این طرح در مسجد محله خود، کلمه ترنم را به ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال کنند.

کد خبر 1783901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha