کارگاه داستان نویسی بچه‌های مسجد در زنجان برگزار می‌شود

حجت الاسلام صحبت‌لو از برگزاری کارگاه داستان نویسی ویژه بچه‌های مسجد روزهای پنج‌شبنه و جمعه ۱۲ و ۱۳ مهرماه در مرکز آموزش امام صادق(ع) زنجان خبر داد.

حجت الاسلام میثم صحبت لو، مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان منتظر ظهور در زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این کانون محور ادبیات و داستان نویسی طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» از سری برنامه های قرارگاه شهید آوینی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با یادآوری اینکه استفاده از ظرفیت نویسندگان و صاحبنظران حوزه قلم در دستور کار کانون قرار دارد، ادامه داد: در راستای افزایش توانمندی اعضای کانون در حوزه نویسندگی و داستان نویسی از ظرفیت اساتید صاحب نام تهران نیز بهره مند شدیم.

حجت الاسلام صحبت لو به حضور شعرا و نویسندگان به نام در کانون و تعامل بچه های مسجدی با آنان اشاره کرد و گفت: با مشارکت بچه های کانون جوانان منتطر ظهور، جشنواره داستان نویسی ویژه علاقمندان به حوزه نویسندگی در زنجان برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان منتظر ظهور با یادآوری اینکه بچه های این مسجد در حوزه ادبیات و داستان نویسی موفقیت های چشمگیری را کسب کردند، گفت: با توجه به اینکه ظرفیت های خوبی در بین بچه های مقاطع ابتدایی تا دانشگاهی در زمینه داستان نویسی وجود دارد تلاش شد تا دوره هایی برای رشد و ترقی اعضای کانون برگزار شود.

به گفته وی، از آنجائیکه این کانون در زمینه شناسایی جوانان مستعد در حوزه نویسندگی با تجربه است تلاش شد تا در محور داستان نویسی طرح نشاط و تعالی مسجد و محله جوانان علاقمند به حوزه داستان نویسی شناسایی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان منتظر ظهور با یادآوری اینکه شرکت کنندگان در این دوره های آموزشی عضو انجمن «قلم جوان» خواهند شد، تصریح کرد: دوره آموزشی برای متقاضیان نویسندگی ۲ روزه و در موضوعات آموزش مقدمات نوشتن، پیشینیه نویسندگی، نویسندگی خلاق، رویدادنویسی، یادداشت نویسی، سوژه یابی، پردازش و داستان کوتاه برگزار می شود.

حجت الاسلام صحبت لو ادامه داد: این کارگاه آموزشی ویژه بچه‌های مسجد روزهای پنج‌شبنه و جمعه ۱۲ و ۱۳ مهرماه در مرکز آموزش امام صادق(ع) زنجان برگزار می شود.

کد خبر 1783949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha