وحدت و همدلی کلید پیروزی ما در برابر دشمنان است

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت و همدلی کلید پیروزی ما در برابر دشمن است تا به اهداف خود برسیم و در برابر تفکرات صهیونیستی ایستادگی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام بر ضرورت همبستگی و اتحاد مسلمانان برای مقابله با تفکرات صهیونیستی تأکید کرد و گفت: وحدت و همدلی، کلید پیروزی ما در برابر دشمنان است و تنها از این طریق می‌توانیم به اهداف خود دست یابیم.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی، بیش از هر زمان دیگر به نزدیک شدن به یکدیگر نیاز داریم و با همکاری و انسجام، باید در برابر تهدیدات تفکرات صهیونیستی ایستادگی کنیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری به ماهیت خصمانه تفکر صهیونیستی اشاره کرده و گفت: این نوع تفکر همواره با ترور و فریب همراه بوده و در طول تاریخ اسلام سابقه‌هایی از آن مشاهده شده است؛ گروه‌های مختلف در صدر اسلام با خیانت به پیامبر، نمونه‌هایی از این رفتارها را به نمایش گذاشتند.

وی به حملات اخیر به غزه و لبنان اشاره کرد و تأکید کرد: امروز نیز شاهد استمرار این تفکر در مورد حملات به غزه و لبنان هستیم، اما باید مطمئن باشیم که خون شهیدان، از جمله سید حسن نصرالله، بی‌ثمر نخواهد ماند و نهایتاً این گروه‌های شرور به زانو در خواهند آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی به مکتب سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: او به ما آموخت که باید به خدا توکل کنیم و برای خدمت به مردم تلاش کنیم، این مکتب امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به توجه و عمل ما دارد؛ سید حسن نصرالله با رهبری خود، مکتبی از خداباوری، ولایت‌مداری و خدمت به مردم پایه‌گذاری کرد که باید سرلوحه کارهای ما باشد.

در پایان، وی از تمامی مسلمانان خواست که با ایجاد همبستگی و اتحاد، مسیر شهیدان را با قوت ادامه دهند و تأکید کرد که در برابر هر نوع نفوذ و خیانت، باید با بصیرت و هوشیاری عمل کنیم تا بتوانیم ارزش‌های اسلامی را به بهترین نحو حفظ کنیم.

کد خبر 1784023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha