هیمنه پوشالی اسرائیل با رشادت سربازان انقلاب در هم شکسته شد

سردار عمو مهدی با اشاره به عملیات شب گذشته رزمندگان ایران، گفت:​فرزندان غیور این سرزمین شب گذشته هیمنه پوشالی اسرائیل خبیث و جنایتکار را درهم شکستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار مرتضی عمو مهدی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، ظهر امروز(۱۱ مهر) در تجمع بزرگ دانش آموزان، معلمان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر اراک به منظور اعلام  انزجار و تنفر از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست و همچنین گرامیداشت مقام والای شهدای مقاومت به ویژه شهید سیدحسن نصرالله در مصلای بیت المقدس شهر اراک برگزار شد، گفت: سران منطقه باید بدانند که رژیم اسرائیل در حال فروپاشی است و به زودی پشت شما را خالی خواهد شد.

هیمنه پوشالی اسرائیل با رشادت سربازان انقلاب در هم شکسته شد

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سید مقاومت، افزود: نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی باید با رشادت ها و ایثارگری رزمندگان جبهه مقاومت آشنا شوند و در مقابل جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی را نیز بشناسند.

این مقام مسئول به افتخار آفرینی دلیر مردان سپاه پاسداران در شب گذشته اشاره کرد و ادامه داد: فرزندان غیور این سرزمین شب گذشته هیمنه پوشالی اسرائیل خبیث و جنایتکار را درهم شکستند.

سردار عمو مهدی اظهار داشت: ما به دنیا نشان می‌دهیم که جمهوری اسلامی ایران پای کار مردم غزه، لبنان و مسلمانان منطقه ایستاده و به‌زودی اسرائیل خبیث را از منطقه بیرون خواهد کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه ملت ایران همواره در مسیر عزت، استقلال و شرف حرکت می کنند، بیان کرد: ملت ایران همواره از ابتدای انقلاب بارها ثابت کردند که زیر بار ظلم و ستم نمی روند.

سردار عمومهدی با بیان اینکه امروز در نقطه حساسی از تاریخ قرار داریم، که این نقطه عطف تاریخ، تعیین کننده آینده جهان و سرنوشت بشریت است، گفت: اکنون مردم جهان تعیین می‌کنند که در دو قطبی استکبار و استضعاف و دو قطبی ظالم و مظلوم قرار بگیرند، یا در سایه عدالت و امنیت و آسایش باشند و ما نیز باید بین دو مسیر امنیت، عدالت و آرامش یا ضعف نشان دادن در مقابل استکبار یکی را انتخاب کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه در یکصد سال گذشته، اقلیتی زورگو، مستکبر و سلطه‌گر بر اکثریت ظلم پذیر و مظلوم حکمرانی کردند و عقاید و خواسته‌های خود را به همگان تحمیل کردند، اظهار داشت: امروز مظلومان عالم و مستضعفان دیگر زیر سلطه مستکبران نمی روند و به این اقلیت قلدر، آدم کش و قداره کش "هیهات منه الذله" می‌گویند.

این مقام ارشد استان با اشاره به اینکه عصبانیت و ناراحتی آمریکا، اسرائیل و انگلیس از همین امر است، ادامه داد: امروز با ایستادگی و مقاومت کردم مظلوم فلسطین، صدای خُردشدن استخوان‌های رژیم کودک‌کش و جعلی اسرائیل زیر پای کودکان فلسطین و غزه به گوش می‌رسد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، با تاکید بر اینکه اکنون زمان تحول بزرگ تاریخ است، گفت: منطقه خاورمیانه و غرب آسیا در آینده‌ای نزدیک، شاهد تحولات شگرفی در حوزه امنیت، پیشرفت، فرهنگ و علم خواهند بود و سرنوشت خوبی برای مردم مظلوم منطقه با نابودی اسرائیل رقم خواهد خورد.

کد خبر 1784109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha