مساجد محل وحدت، وفاق و هم افزایی همگانی بشوند

امام جمعه نجف آباد گفت: هیات امنا، امام جماعت، خادم و بچه های مسجد، مساجد را به محل وحدت، وفاق و هم افزایی همگانی تبدیل کنند و با احیا کارکردهای آن زمینه حذب حداکثری را فراهم سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «مصطفی حسناتی» در گردهمایی هیات امنا، ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه های بسیج، خادمان و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد نجف آباد اظهارداشت: مسئولیت در این مراکز دینی بسیار مهم و ارزشمند و فعالیت برای جذب حداکثری نیاز امروز جامعه است.

مساجد محل وحدت، وفاق و هم افزایی همگانی بشوند

امام جمعه نجف آباد با بیان اینکه باید مساجد محل وفاق و حضور همگانی باشد، افزود: متولیان این مراکز و بچه های مسجد نقش مهمی در تحقق این امر دارند که برنامه ها و فعالیت های آنان از یک سو و از جنبه دیگر نوع برخورد با نسل جدید حائز اهمیت بوده و باید به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: هیات امنا، امام جماعت، خادم و بچه های مسجد، مساجد را به محل وحدت، وفاق و هم افزایی همگانی تبدیل کنند و با رفتارهای غلط، سلیقه ای و برخورد حزبی و گروهی مانع از حضور همه افراد با سلایق مختلف نشوند.

مساجد محل وحدت، وفاق و هم افزایی همگانی بشوند

امام جمعه نجف آباد با بیان اینکه دنیای کفر از مساجد، دین و مبلغان آن هراس دارد، تصریح کرد: یهودیان خواهان گسترش اسلام نیستند و آنان دشمنان واقعی ما به شمار می روند و تنها از تفرقه بین امت اسلامی به هدف خود می رسند.

وی خاطرنشان کرد: رونق مساجد با رفتار متولیان امر و احیا کارکردهای این مراکز دینی رقم می خورد و جذب حداکثری انجام خواهد شد و با وحدت مسلمانان دشمن شکست می خورد.

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به ظلم گسترده رژیم صیهونیستی و اقدام ضد بشری و اخلاقی در شهادت رساندن سید حسن نصرالله، گفت: این اتفاقات ناشی از استیصال آنان بوده و راهی به مقصد نمی برد و جمهوری اسلامی جلوی آنان خواهد ایستاد.

مساجد محل وحدت، وفاق و هم افزایی همگانی بشوند

وی یادآورشد: وعده به حق نیروهای مسلح در پاسخ به اقدامات ظالمانه اسرائیل رقم خورد و آنان جرات یک خطا کوچک را نخواهند داشت که با آنان برخورد جدی خواهد شد.

امام جمعه نجف آباد ایجاد بیداری اسلامی، روشن سازی افکار عمومی و بیان تحلیل ها را مهم دانست و اذعان داشت: دشمن اسلام از پا نخواهد نشست و با روش های مختلف علیه کشورهای آزادی خواه و اسلامی توطئه می کند که باید بیدار بود و نقش خود را ایفا کرد.

کد خبر 1784129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha