چشم جهان عرب در تنبیه اسرائیل به ایران و امام خامنه‌ای است

مجاهد گفت: جایگاه جمهوری اسلامی و امام خامنه‌ای در بین مردم و جهان عرب بسیار بالا است و می‌دانند تنها کشوری که می‌تواند جلوی اسرائیل بایستد و او را تنبیه کند، جمهوری اسلامی است. 

سیدطاها مجاهد-سخنگوی دفتر حزب مستقبل العداله یمن-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: شهادت سیدحسن نصرالله بر مسائل لبنان و منطقه بسیار تاثیرگذار خواهد بود. 

وی با بیان اینکه سیدحسن نصرالله برای محور مقاومت سپری بزرگ بود، افزود: سیدحسن نصرالله سپری در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی بود و حزب الله بعد از شهادت نصرالله با اندیشه ایشان قوی تر از گذشته به میدان خواهد آمد. 

مجاهد بیان کرد: اگرچه سیدحسن نصرالله یک انسان با استراتژی بود اما باوجود مقام معظم رهبری هیچ مشکل و خللی در کار حزب الله پیش نخواهد آمد و نیروهای حزب الله همواره گوش به فرمان ایشان خواهند بود؛ موضوعی که سید حسن نصرالله بارها روی این مسئله تاکید کرده بود. 

سخنکوی حزب مستقبل العداله یمن با اشاره به حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: با توجه به اینکه مردم عرب عاطفی سیاسی هستند توقع داشتند که ایران مستقیم ورود کند و از حزب الله حمایت داشته باشد و حتی برخی از یاران حزب الله ناامید شده بودند و از جمهوری اسلامی و امام خامنه ای توقع داشتند. 

مجاهد در ادامه تاکید کرد: جایگاه جمهوری اسلامی و امام خامنه ای در بین مردم و جهان عرب بسیار بالا است و می دانند که تنها کشوری که می تواند جلوی اسرائیل بایستد و او را تنبیه کند، جمهوری اسلامی است. 

مسئول دفتر حزب مستقبل العداله یمن ادامه داد: اگر امام خامنه ای و جمهوری اسلامی فرمان و پاسخ محکمی به رژیم صهیونیستی طی حملات موشکی نمی داد قطعا جبهه مقاومت ضربات سنگین تری متحمل می شد. 

وی در ادامه اظهار داشت: بعد از حملات موشکی ایران، رژیم صهیونیستی ادب شد و بینی این رژیم ملعون را به خاک مالید و بعد از این حملات تمام نقشه های این رژیم شکست خورد. 

مجاهد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای پاسخ به این حملات ترس و هراس دارد، افزود: تلاش می کند تا آمریکا را به وسط بکشاند اما آمریکا زرنگ تر از این رژیم است. 

مسئول دفتر حزب مستقبل العداله یمن به لزوم حمایت از حزب الله توسط کشورهای اسلامی تاکید کرد و گفت: سایر کشورهای اسلامی همچون ایران باید از حزب الله و مردم فلسطین و لبنان حمایت کنند هر چند مردم از برخی از کشورهای جهان عرب توقع ندارند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: یمنی ها بعد از حملات موشکی ایران بسیار خوشحال شدند و به خاطر فاصله جغرافیایی راهی جز حملات موشکی و پهپادی وجود ندارد و مردم یمن برای آزادی فلسطین تلاش خواهند کرد تا به امامت رهبر معظم انقلاب شاهد اقامه نماز در بیت المقدس باشیم.

کد خبر 1784185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha