شهید سیدحسن نصرالله پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) بود

آیت الله نورمفیدی گفت: شهید سیدحسن نصرالله در مکتب امام خمینی (ره) تربیت شد و پرورش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان،  آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز (جمعه ١٣ مهر) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به جریانات اخیر و تشکیل جبهه مقاومت که دردسر بزرگی برای اسرائیل و آمریکا به وجود آورده اسه، گفت: منشأ تشکیل این جبهه مقاومت امام خمینی (ره) بوده است.

امام جمعه گرگان افزود: امام خمینی (ره) با الهام از قرآن کریم انبیای الهی و امام حسین (ع) فریادش را در مقابل استکبار جهانی بلند کرد.

وی با تاکید بر اینکه جهان باید قدرشناس امام راحل و آیت‌الله خامنه‌ای باشد، گفت: شخصیت‌ها و شاگردانی همچون شهیدحاج‌ قاسم سلیمانی در مکتب امام خمینی(ره) تربیت شدند و تمام تلاششان رساندن فریاد امام راحل در جهان بود.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: شهید سیدحسن نصرالله نیز در مکتب امام خمینی (ره) تربیت شد و پرورش یافت.

وی با بیان اینکه شهید نصرالله انسانی خالص، وارسته، محکم و قرص در مقابل دشمنان و متجاوزان همچون جدش امام حسین (ع) بود، گفت: آن شهید سختی‌های زیادی در دوران مبارزات و مسئولیت دبیرکلی حزب‌الله داشت.

امام جمعه گرگان با اشاره به علاقمندی شهید سیدحسن نصرالله به امام راحل و رهبر معظم انقلاب، افزود: ایشان همیشه می گفتند؛  رهبر انقلاب اسلامی اول شخص عالم است و بودن ما از وجود امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) راه ایستادگی و مقاومت را برای امت اسلامی باز کرد و سپس مکتب امام راحل از سوی مقام معظم رهبری  ادامه یافت و اکنون جبهه مقاومت با عنوان های مختلف در کشورهای منطقه افزایش یافته است.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی با ملت فلسطین و حماس درگیر نیست، گفت: محورها و جبهه‌های مقاومت در کشورهای دیگر نیز بر سر این رژیم کودک‌کش آوار شده است.

وی با اشاره به حمله موشکی ایران با ٢٠٠ موشک در وعده صادق ٢، افزود: ۹۰ درصد این موشک ها به اهداف زیربنایی و زیرساختی، اطلاعاتی، امنیتی و آشیانه‌های هواپیماها بدون آسیب رساندن به مردم برخورد کرد و موفقیت آمیز بوده است.

امام جمعه گرگان با اشاره به تلاش برخی‌ها برای بزرگ نشان دادن رژیم صهیونیستی و ضعیف نشان دادن جبهه مقاومت، گفت: در حالی که دفاع از مظلوم در برابر ظالم یک وظیفه انسانی، اسلامی و دینی است برخی افراد معنی انسانیت و زندگی را نمی‌فهمند.

وی افزود: در جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در شهادت سیدحسن نصرالله، سردار نیلفروشان و اسماعیل هنیه، چهره کثیف، پلید و خبیث آمریکا برای مردم روشن شد.

آیت الله نورمفیدی با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: پرسنل نیروی انتظامی نزد مردم و خداوند متعال دارای ارزش والایی هستند.

وی تاکید کرد: کارکنان این نیرو باید قدر این ارزش را بدانند و با هیچ چیز معامله نکنند.

کد خبر 1784280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha