مردم قدردان سپاه پاسداران

امروز در نماز جمعه ایلام تعداد زیادی از دانشجویان حضور داشتند و ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی مراتب تشکر خود را از سپاه پاسداران انقلاب اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، امروز بعد از نمازجمعه ایلام جمعی از دانشجویان و جوانان استان ایلام، با شور و اشتیاق و با قلب‌هایی سرشار از عشق و همبستگی از مردم لبنان می‌گویند.

فاطمه، دانشجوی علوم اجتماعی دانشگاه ایلام به خبرنگار شبستان گفت: ای مردمی که پرچمدار شرافت و ایثارید، بدانید که قلب‌های ما با شما می‌تپد، ما همیشه و همه جا پشتیبان شما خواهیم بود، چرا که خونی مشترک در رگ‌های همه ما جریان دارد و همگی به مسیر روشن شما ایمان داریم.

علی، فعال فرهنگی نیز گفت: رژیم صهیونیستی با خیال خام خود، نمی‌تواند عظمت اراده شما را درک کند. دنیای اسلامی و تمامی ملل آزادی‌خواه، چشم به راه روزی هستند که این ظلم و ستم به پایان برسد.

زهرا، عضو گروه هنری ایلام گفت: سید حسن نصرالله و تمامی شهیدان مقاومت همچون ستارگانی در تاریخ خواهند درخشید، این راه به دست شما عزیزان لبنان ادامه خواهد یافت و هرگز خاموش نخواهد شد.

حسین، دانشجوی مهندسی گفت: باور کنید که روز آزادی قدس و پایان ستم نزدیک است، مردم ایران و به ویژه جوانان ایلام، هم‌پیمانان شما در این مسیر پرافتخار هستند.

تعدادی از دانشجویان ضمن قدردانی از سپاه پاسداران می‌گویند: سپاه پاسداران همان شمشیر ذوالفقار در دست علی ابن ابیطالب است که دشمنان را اینگونه هراس کرده است.

این گزارش ندایی است از سرزمین ایران برای ملت لبنان که نشان‌دهنده پیمانی استوار در برابر ظلم و همبستگی عمیق میان دل‌های آزادی‌خواه که با هم، مقاومت خواهیم کرد و با هم پیروز خواهیم شد.

کد خبر 1784298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha