نشست جهاد تبیین در همه شهرستان های لرستان برگزار می‌شود

چگنی نژاد گفت: در راستای تبیین جهاد مقاومت، با همکاری حوزه هنری استان لرستان و ستاد کانون های مساجد سلسله نشست های جهاد تبیین در همه شهرستان های استان برگزار می شود.

محمد چگنی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان و با همکاری حوزه هنری استان نشست جهاد تبیین با حضور سرداربستاک( مستشار نظامی در حشدالشعبی) در همه شهرستان های استان لرستان برگزار می شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: این همایش استانی با محوریت تبیین شرایط منطقه و مقاومت برگزار می شود.

وی ادامه داد: وظیفه فردی و تشکیلاتی نسبت به حمایت از مقاومت،نقش و جایگاه ایران در منطقه و تاثیر مطالبات مردمی از مسوولین از دیگر محورهای برگزاری این همایش استانی است.

چگنی نژاد افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد، در راستای عمل به حکم قطعی و شرعی رهبر معظم انقلاب در خصوص وجوب حمایت از مردم لبنان و حزب الله سرافراز در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی اقدام به اجرای پویش های مردمی نصر مقاومت در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد نموده است.

کد خبر 1784386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha