بازارچه عرضه محصولات خانگی در مسجد ساعت اراک دایر شد

بازارچه محصولات خانگی، به همت واحد بانوان کانون فرهنگی تربیتی، شباب الشمس (مجموعه شمسا) در مسجد ساعت اراک دایر شد.

زهرا قاسمی، مسئول مجموعه فرهنگی تربیتی شمسا، مسجد ساعت اراک، با اشاره به اهمیت توانمند سازی بانوان از برپایی بازارچه عرضه محصولات خانگی در مسجد ساعت اراک خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک،گفت: این بازارچه با هدف نمایش توانمندی بانوان در مسجد دایر و مورد استقبال گسترده بانوان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این کانون با برگزاری کلاس های آموزشی به توانمند سازی بانوان نیز پرداخته است، اضافه کرد: اشتغالزایی و توانمندسازی بانوان به ویژه بانوان بدسرپرست و بی‌سرپرست همواره در اولویت برنامه‌های کانون است.

این بانوی فعال فرهنگی با بیان اینکه ما در کنار فعالیت های آموزشی برای جوانان و نوجوانان در طول سال، کلاس های آموزشی نیز برای بانوان محله داریم، اظهار داشت: بازارچه های فصلی نیز به منظور کمک به بانوان در مسجد برگزار می شود.

بازارچه عرضه محصولات خانگی در مسجد ساعت اراک دایر شد

مسئول مجموعه فرهنگی تربیتی شمسا، اضافه کرد: در این راستا و با هدف کمک به این بانوان در زمان های مختلف بازارچه عرضه محصولات فرهنگی در مسجد دایر می شود که بانوان بتوانند محصولات خود را در معرض فروش قرار دهند.

وی بیان کرد: قبل از برپایی بازراچه نیز اطلاع رسانی لازم توسط کانون در محله انجام می شود تا اقشار مختلف بتوانند با شرکت و بازدید از این بازارچه محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند.

این بانوی فرهنگی از دیگر اهداف برپایی این بازارچه را محوریت قرار دادن مساجد در مسائل اجتماعی‌ دانست و بیان کرد: این بازارچه ها با اهداف برطرف کردن نیاز خانواده ها، کمک به معیشت مردم دایر می شود.

قاسمی اظهار داشت: در این بازارچه بانوان محصولات خانگی، صنایع دستی، پوشاک، خوراکی و ... را در معرض بازدید قرار دادند.

کد خبر 1784388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha