تسهیل مراجعات مردمی در محلات رشت با طرح مسجد محوری

فلاح، تسهیل مراجعات مردمی در محلات رشت و احیای طرح مسجد محوری را ضروری دانست و گفت: مساجد می‌توانند یکی از حلقه‌های اتصال شهروندان با دفتر نماینده مجلس باشند ازین رو رابطینی در تعدادی از مساجد منتخب شهر رشت تعیین شده‌اند که دغدغه‌های مردم را به گوش نماینده مجلس برسانند.  

مهدی فلاح، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت توجه بیش از پیش به افزایش فعالیت مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: تسهیل مراجعات مردمی در محلات رشت و احیای طرح مسجد محوری ضروریست.

وی با تاکید بر اینکه، در راستای رسیدن به این هدف رابطینی در تعدادی از مساجد منتخب شهر رشت تعیین شده اند، اظهار کرد: با اعتقاد بر اینکه مساجد باید به عنوان محلی برای رجوع و رفع مشکلات مردم باشد ازین رو می تواند یکی از حلقه‌های اتصال شهروندان با دفتر نماینده مجلس نیز قرار بگیرد.  

فلاح خاطر نشان کرد: محور قراردادن مساجد جهت پیگیری مطالبات مردم، می‌تواند سرچشمه‌ای باشد تا تمرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی با محوریت مسجد، افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: از این پس نمازگزاران و مردم محلات منتخب شهر رشت می‌توانند دغدغه و مسائل خود را با رابطین نماینده مجلس در مساجد منتخب، در میان بگذارند.

کد خبر 1784550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha