مسیر عدالت‌خواهی، تحول‌جویی و استکبارستیزی در گرو تربیت انسان‌های والا است

حقی با بیان اینکه مسیر عدالت‌خواهی، تحول‌جویی و استکبارستیزی در گرو تربیت انسان‌های والا است، گفت: در این راستا معلمان رسالت خطیری بر دوش دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، مراسم استقبال از نو دانشجو معلمان ورودی ۱۴۰۳ دانشگاه فرهنگیان با حضور فرمانده سپاه لرستان، ضرغام پرنیان، مشاور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از نومعلمان در سالن اجتماعات پردیس علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد.

دکتر احمد حقی، مدیر امور پردیس‌های لرستان در این مراسم اظهارداشت: همزمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مبین این موضوع است که والاترین انسان‌ها در دانشگاه دفاع مقدس تربیت شدند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان افزود: لرستان ۳۹ شهید دانشجو معلم دارد که قبل از ابلاغ حکم معلمی جان خود را در راه دفاع از میهن تقدیم کردند.

وی مسیر روشن عدالت‌خواهی، تحول‌جویی و استکبارستیزی را در گرو تربیت انسان‌های والا دانست و افزود: انسان‌هایی که پشتیبانی از ولایت‌فقیه، اسلام و انقلاب را آرمان خود تا آخرین قطره خون می‌دانند.

مدیر امور پردیس‌های لرستان با اشاره به اینکه در این روزها شاهد افتخارآفرینی سپاه در حمایت از مستضعفان عالم هستیم، گفت:  ما به عنوان جامعه فرهنگیان افتخار داریم ادامه‌دهنده این مسیر باشیم.

معلمان پایبند به سند تحول باشند

ضرغام پرنیان، مشاور وزیر آموزش و پرورش لرستان نیز با اشاره به اینکه این مراسم امروز همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است، اظهارداشت: نومعلمان امروز ردای پیامبرگونه را در تن کردید و حفظ این ردا شرط و شروطی دارد.

وی خاطرنشان کرد: معلمان، تعلیم و تربیت یک جامعه را بر دوش می‌کشند و از این‌رو باید در حفظ این وظیفه کوشا بود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان باید پایبند به سند تحول باشند، گفت: در غیر این صورت از پس پرسش‌های روزانه دانش‌آموزان بر نخواهد آمد.

پرنیان بیان داشت: شما متعهد هستید که معلم نظام جمهوری اسلامی باشید و موظفید اعتقادات دانش‌آموزان را با توجه به مسائل روز جواب‌گو باشید.

کد خبر 1784582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha