دیدار استاندار با مسئولان نیروی انتظامی گیلان

استاندار گیلان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی گیلان ازتلاش های بی وقفه و خدوم فراجا استان قدر دانی کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، هادی حق‌شناس امروز (سه‌شنبه ۱۷ مهر) به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان با سردار عزیزالله ملکی و جمعی از مسئولان انتظامی دیدار و گفتگو کرد و مجموعه کارکنان این نهاد مقتدر خدا قوت گفت.

نماینده عالی دولت در گیلان در این دیدار ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای عزیز فراجا و قدرانی از تلاشهای صورت گرفته، با اشاره به فراگیری پلیس در راستای ایجاد امنیت در جامعه در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: نیروی انتظامی به واسطه وظایف، گستردگی زیادی در جامعه دارد و مردم در طول سال حداقل چندین بار برای انجام برخی از امور به نیروی انتظامی مراجعه و مأمورین پلیس نیز با آغوشی باز موضوعات مردم را رسیدگی می‌کنند.

حق شناس با تأکید بر لزوم توجه به نقش نیروی انتظامی در ایجاد آرامش و توسعه در جامعه‌ گفت: تعامل نیروی انتظامی و مردم، تضمین کننده امنیت در جامعه و همانند اکسیژن برای جامعه مدنی است.

دیدار استاندار با مسئولان نیروی انتظامی گیلان

استاندار گیلان با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی تحت عنوان "پلیس هوشمند، مردم قانون مدار" بیان کرد: مشکلات گذشته در حوزه قانون و موضوع آینده کشور در بحث هوشمندسازی است، با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص این مهم، باید به‌طور جد در ارتقای هوشمندسازی و قانون مداری در حوزه‌های مختلف تلاش کرد.

حق‌شناس، هوشمندسازی را راهبرد آینده جهان و جمهوری اسلامی دانست و افزود: از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای ایجاد هوشمندسازی جامعه در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید تدبیری اتخاذ کرد که مردم برای انجام امور خود کمترین مراجعات حضوری را به دستگاه ها داشته باشند، تصریح کرد: حرکت بسوی الکترونیکی کردن و هوشمند سازی امور برای تسریع در کار مردم و ایجاد رضایتمندی عمومی نقش بسزایی دارد که مورد تاکید است.

دیدار استاندار با مسئولان نیروی انتظامی گیلان

استاندار گیلان با قدردانی از تلاشهای موثر فراجا در کشور و همچنین استان گیلان، بیان کرد: آنچنانکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی «یکی از مهم‌ترین ارکان امنیتِ کشور، نیروی انتظامی است، البته این رکن عظیمِ امنیت را نیروهای انسانی که اغلب آنها ‌کارآمد، شریف و زحمتکش هستند تشکیل داده‌اند» .

همچنین سردار عزیزالله ملکی فرماندهی انتظامی استان نیز در این دیدار از حضور حق شناس نماینده عالی دولت در گیلان بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، ابراز خرسندی و قدردانی کرد.

کد خبر 1784865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha