اجرای ۶۰ نوع فعالیت در کانون فرهنگی باران

مدیر کانون فرهنگی باران به بیش از ۶۰ عنوان از فعالیت و برنامه های مختلف این کانون اشاره کرد و گفت: این برنامه ها فرصتی مناسب برای غنی سازی دانش و بینش دینی و شخصی و اجتماعی آینده سازان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی متوجه این نسل را فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حسین فلاح در جلسه بررسی نیازها و ایده های فرهنگی ویژه حوزه دانشگاه با تهمیدات کاربردی و اجرای پژوهش های نظام مند در حوزه دانشگاه که صبح امروز سه شنبه(۱۷ مهرماه) با حضور مدیران دو نهاد دانشگاه علمی کاربردی شهرداریهای استان و موسسه فرهنگی و هنری باران برگزار شد گفت: دانشگاه محل تربیت نیرو هایی است که شکل دهنده فرهنگ اصیل و غنی انقلاب اسلامی است اما متاسفانه اکنون شاهد یک گسست نسلی هستیم که اتفاقی بسیار خطرناک است.

وی در همین حال به بیش از ۶۰ عنوان از فعالیت و برنامه های مختلف موسسه فرهنگی و هنری باران اشاره و ضمن یادآورشدن آموزشهای تخصصی فردی و اجتماعی این مجموعه در دانشگاههای کشور اظهار کرد: این برنامه ها فرصتی مناسب برای غنی سازی دانش و بینش دینی و شخصی و اجتماعی آینده سازان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی متوجه این نسل را فراهم می کند.

این مدیر فرهنگی در ادامه ، حرکت های فرهنگی مبتنی بر باورهای دینی و اسلامی را یک ارزیابی وبا خاطر نشان کردن نیازهای امروز جامعه به فعالیت های تربیتی بیان کرد:تحقق این مهم در گرو حرکت های هم افزا و مشارکتی است.

فلاح، موسسه فرهنگی وهنری باران را مرکز ایده پردازی و تربیت شخصیت های برجسته حوزه های مختلف خواند.

اجرای ۶۰ نوع فعالیت در کانون فرهنگی باران

لزوم پرورش نسل انقلابی وتوانمند

نوید وحدتی مشهدیان، رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری های استان نیز با اشاره به وجود ظرفیت های این مجموعه به دیگر دستاوردهای این مجموعه گفت: این دانشگاه در حال حاضر دارای ماموریت های ویژه است و در مدل میانی نظام دانشگاهی با رسالت و برنامه های تعلیم و تربیتی و اولویت و طرح های آن متناسب با ماموریت ویژه امور آموزشی خود را انجام می دهد.

وی افزود: اصلی ترین موضوع امروزه آموزش عالی باید افزایش بهره وری آن باشد، اتفاقی که درصورت تحقق بستر سازی باعث حل چالش های دیگران حوزه خواهد شد.

رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: تلاش های ما در جهت پرورش نسل انقلابی، توانمند و موثر است تا این نسل بتواند از سرمایه های کشور بهتر استفاده کند.

وی با بیان اینکه بین کیفیت آموزش و امکانات رابطه مستقیم وجود دارد، خاطر نشان کرد: دانشگاه علمی کاربردی شهرداریهای استان از هرگونه پیشنهادی برای برگزاری رویدادهای مختلف علمی، فرهنگی، هنری، و مذهبی در جهت رشد و ارتقای نسل جوان استقبال می کند.

وی بر ضرورت ارائه محتوای خوب با موضوع اخلاق کاربردی و توجه به حوزه آموزش کاربردی اخلاقی وتوجه به حوزه آموزش کاربردی اخلاقی در فعالیت های فرهنگی تاکید کرد.

وی پیشنهاد کرد: جلسات هم اندیشی به صورت موضوع محور در بخشهای پژوهشی ،آموزشی و فرهنگی برگزار و نتایج جلسات برای سیاستگذاری در اختیار هیات امنا و مسئولان مربوطه قرار گیرد.

کد خبر 1784884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha