مدیر باید در برابر رانت خوارها بایستد

امام جمعه ایلام گفت: بنده تحسین میکنم  مدیری که در برابر یک تخلف یا جرم بایستد، دفاع کند ولو به قیمت این باشد که دیگر نباشد و تسلیم رانت خوارها نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با رییس سازمان بازرسی ایلام با بیان اینکه مسئولین نالایق باید توبیخ شوند گفت: مدیری که در برابر یک تخلف یا جرم بایستد، دفاع کند و تسلیم رانت خوارها نشود حتی به قیمت این که دیگر نباشد قابل تحسین است.

وی افزود: نباید بگذاریم حق کسی ضایع شود و کسانی که می‌گویند از تخلف مجرمین و متخلفین چشم پوشی کنید را معرفی کنید.

امام جمعه ایلام گفت: باید مدیران به قوانین و مقررات پایبند باشند، ما در کشورمان بیش از ۱۲ هزار قانون داریم، آنجا که ما با مشکل مواجه می‌شویم در اجرای قوانین و نظارت بر اجرا است.

وی ادامه داد: باید کنترلی روی عملکرد افراد در مواجه ارباب رجوع وجود داشته باشد، نقش بازرسی مشخص میشود، وقتی مردم می بینند از ماشین بیت المال سوءاستفاده می‌شود و جایی که نباید باشد هست و کسانی که نباید سر نشینش باشند، هستند و این تصوری از مدیریت در نظام جمهوری اسلامی را برای او نشان می دهد.

امام جمعه ایلام گفت: برای تمام ادارات باید سامانه ای باشد که رضایت از عملکرد را نشان دهد، مردم ما باید به حقوق خودشان آگاه باشند، یکی از مشکلات ما این است که شهروندان ما آگاهی به حقوق شهروندی خود ندارند که لازم است یکی از کارهایی که باید انجام شود که هر شهروندی بداند چه حقوقی دارد و مرحله دوم احقاق حق این حقوق شهروندی است که باید انجام بگیرد.

کد خبر 1784908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha