اداره فرهنگ مامن هنرمندان است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ما مأمنی برای هنرمندان هستیم و باید برای حل مشکلات اهالی فرهنگ و هنر بکوشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محمد حسین زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در اولین گردهمایی کارشناسان هنری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های خراسان رضوی نیشابور اظهار کرد: ما پناهگاه هنرمندان هستیم و باید با هر آنچه در توان داریم این مشکلات را حل کنیم.

وی  گفت: باید با روی خوش با اصحاب فرهنگ و هنر برخورد کنیم باید چه در بخش اداری و چه فرا اداری بتوانیم مشکلات هنرمندان را در حد توانمان برطرف کنیم.

 وی خاطر نشان کرد: با همه سختیها وقتی با صداقت وارد میدان می شویم حتی اگر نتوانیم مشکلات هنرمندان راحل کنیم همه از ما قبول می کنند.

 حسین زاده یاد آورشد: از شهرستانها تقاضا داریم ارتباط شان با معاون هنری و کارشناسان مستمر باشد تا تجربیات و ضوابط را بتوانیم بخوبی منتقل کنیم و شهرستان‌ها با استان در خصوص کارها مشورت کنند.

 مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: در شهرستان ها همکاران ما تجارب، نظرات و پیشنهادات خوبی دارند و ما در استان برای بهتر شدن روند اجرای خوب کارها منتظر راه حلها و پیشنهادات شما هستیم.

کد خبر 1784918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha