لزوم همسان سازی حقوق و دستمزد کارکنان دولت

تعامل اولیا و مربیان سلامت جامعه را تضمین می کند
لزوم همسان سازی حقوق و دستمزد کارکنان دولت

حجت الاسلام حسینی کارنامی با اشاره به اهمیت ایجاد عدالت در جامعه ازجمله در میان پرسنل اداری، گفت: کارمندان نباید به عنوان شهروند درجه یک و ۲ دیده شوند یعنی درآمد نیروی شرکتی با نیروی قرار دادی و پیمانی و رسمی باید همسان باشد چرا که نیروی شرکتی کمتر از دیگر پرسنل کار نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام سیدحسین حسینی کارنامی- خطیب موقت جمعه ساری در خطبه های نمازجمعه این هفته مصلی امام خمینی(ره) بااشاره به توصیه بزرگان دین برای تقوا پیشه کردن، اظهار کرد: تقوا برای انسان یک سرمایه ضروری است.

وی ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، افزود: ارائه خدمت صادقه و بی منت حاصل تقوا پیشه کردن است.

حجت الاسلام حسینی کارنامی به روز جهانی غذا اشاره کرد و خطاب به مسئولین خواستار کنترل مصرف سموم وآفات کش ها در استان شد چرا که سرطان در مازندران با سرعت زیادی درحال افزایش است.

وی ضمن گرامیداشت روز عصای سفید و پیوند اولیا و مربیان گفت: تعامل و هم افزایی اولیای مدرسه با والدین دانش آموزان در سلامت جامعه و تربیت آینده سازان نظام اثرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی کارنامی ضمن ادای احترام به مقام شامخ امام حسن عسگری(ع)، بیان کرد: امام حسن عسگری(ع) شبکه وکلا را با هدف پاسخگویی به پرسش های شیعیان در بلاد اسلامی ایجاد و گسترش دادند که اقدامی ارزشمند بوده است.

وی با بیان اینکه گسترش فضای علمی و تربیت شاگرد در حصر از دیگر اقدامات ارزشمند امام حسن عسگری(ع) است، گفت: شهدای مدافع حرم نقش انکارناپذیری برای حفظ حرمین عسگرین (ع) به عنوان مرکز دینی و معنوی ایفا نمودند که قدردان این ایثار شهدای مدافعین حرم سامرا هستیم.

حجت الاسلام حسینی کارنامی با اشاره به اهمیت ایجاد عدالت در جامعه ازجمله در میان پرسنل اداری، افزود: کارمندان نباید به عنوان شهروند درجه یک و ۲ دیده شوند یعنی درآمد نیروی شرکتی با نیروی قرار دادی و پیمانی و رسمی باید همسان باشد چرا که نیروی شرکتی کمتر از دیگر پرسنل کار نمی کند.

وی ضمن تحسین عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی و گرامیداشت سالروز این عملیات تحسین برانگیز، گفت: این عملیات درس عبرتی به اسرائیل کودک کش داده است.

حجت الاسلام حسینی کارنامی به خطبه جمعه نصر رهبری اشاره کرد و افزود: رهبری در این خطبه فرمودند: «عملیات طوفان الاقصی ۷۰ سال اسرائیل را به عقب راند.»

وی با بیان اینکه شهرک نشینان که در سرزمین های اشغالی زیست می کنند و چشم خود را به روی جنایات اسرائیل بسته اند همانند نیروهای صهیونیستی اند و زدن این شهرک ها جنایت محسوب نمی شود.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب در خطبه نصر ۱۰نکته کلیدی را مطرح نمودند، ادامه داد: اتحاد مسلمین از ملزومات مقابله به اسرائیل جنایت کار است.

وی اضافه کرد: رهبری فرمودند: «احکام دفاعی اسلام تکلیف ماراروشن کرده که هر ملتی حق دارد از کشور خود در برابر متجاوز دفاع کند و مسلمانان نیز برایشان واجب است که با مسلمین غزه و لبان همکاری کنند.»

حجت الاسلام حسینی کارنامی همچنین به دفاع رهبری از حملات موشکی سپاه برای تنبیه اسرائیل متجاوز اشاره کرد و گفت: اسرائیل اگر بخواهد نگاه چپ به ایران اسلامی داشته باشد به فرموده رهبری عملیات های صادق پی در پی تداوم خواهد داشت.

کد خبر 1785187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha