پیکر شهید نیلفروشان در حرم رضوی طواف داده شد

پیکر سردار شهید محور مقاومت سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان، بر روی دوش مردم قدرشناس و شهیدپور مشهد تشییع و در بارگاه منور امام هشتم(ع) طواف داده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، پیکر مطهر سردار شهید نیلفروشان، مستشار عالی جمهوری اسلامی ایران در لبنان که همراه با شهید سید حسن نصرالله در حملات رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسیده بود پس از تشییع در کربلا و نجف و همچنین تهران، امروز صبح چهارشنبه (۲۵ مهرماه) در مشهد نیز تشییع شد.

آیین باشکوه تشییع پیکر مطهر این شهید محور مقاومت که ساعت ۹ صبح وارد مشهد شده بود با حضور مقامات و شخصیت ها و مسئولین استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمع انبوهی از شهروندان و زائرین شهر بهشت از میدان بسیج مشهد به سمت حرم منور رضوی برگزار شد.

شهید نیلفروشان امام هشتم(ع) را نیز طواف کرد

شهید نیلفروشان امام هشتم(ع) را نیز طواف کرد

شهید نیلفروشان امام هشتم(ع) را نیز طواف کرد

مردم شهیدپرور مشهدالرضا(ع) که از ساعاتی پیش با حضور در میدان بسیج، منتظر آغاز این مراسم بودند، با ورود پیکر سردار مقاومت با نثار شاخه های گل از پیکر شهید نیلفروشان استقبال کرده و همراه با نوای مداحان اهل بیت(ع)، با شعارهای «لبیک یاحسین» و «حیدر، حیدر» به سوگواری پرداختند.

شهید نیلفروشان امام هشتم(ع) را نیز طواف کرد

مشهدی های غیور با برافراشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی، حزب الله لبنان و فلسطین و نیز حمل تصاویر رهبر انقلاب و شهدای مقاومت و پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «حزب الله زنده است» و غریو شعار های ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی ضمن اعلام انزاجار خود از جنایات ددمنشانه رژیم غاصب فلسطین، خواهان تداوم راه شهدای مقاومت تا آزادی قدس شریف شدند.

پیکر شهید نیلفروشان در حال حاضر وارد حرم مطهر رضوی شده و مراسمی نیز با حضور زائرین رضوی در بارگاه قدسی امام هشتم(ع) برگزار می شود.

پس از طواف امام مهربانی ها؛ پیکر این شهید گرانقدر به اصفهان منتقل شده و عصر امروز مراسم تشییع و خاکسپاری در این شهر برگزار خواهد شد.
کد خبر 1785926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha